Про COVID, бізнес, віддалену роботу і хмари
16.09.2020
У період поширення пандемії корона вірусу в усіх сферах бізнесу зросла значимість віддалених комунікацій і хмарних технологій
Новітня комунікація для вашого бізнесу
10.09.2020
Грамотна комунікація з клієнтами та партнерами по бізнесу може підняти компанію на вищий рівень прибутковості
Огляд VoIP-шлюзів для IP-телефонії
02.09.2020
Використання VoIP-шлюзу дозволяє здійснювати дзвінки на мобільні, стаціонарні, програмні телефони.
6 кроків назустріч клієнту. Або навіщо інтегрувати телефонію з CRM-системою
26.08.2020
Інтеграція телефонії з бізнес-рішеннями – це не тільки зручний спосіб роботи «в одному вікні».
Якість спілкування з клієнтом телефоном можна контролювати
21.08.2020
Тому дуже важливо контролювати якість спілкування менеджерів телефоном і проводити аналіз
Як знизити витрати на рекламу
18.08.2020
Як залучати клієнтів, не зливаючи при цьому величезні гроші на рекламу? Як зрозуміти, яке саме рекламне джерело приносить цільовий трафік?
Навіщо бізнесу гарний номер телефону
11.08.2020
Гарний номер телефону для бізнесу є одним із способів залучення уваги покупця. Як стверджують маркетологи, у підприємців є не більше 7 секунд, щоб зацікавити клієнта.
Як налаштувати зворотній дзвінок, щоб він приводив клієнтів
29.07.2020
Експерти в області IP-телефонії розповідають, як залучати клієнтів за допомогою віджета зворотного дзвінка і зробити його ефективним інструментом в роботі компанії.
Вирішуємо 3 головні задачі маркетингу
21.07.2020
Усім відомо, що ефективний відділ маркетингу повинен вміти робити все й одразу. При цьому бюджет відділу у багатьох компаніях мінімальний. Що допомагає вирішувати маркетингові завдання?
Топ-6 порад для дистанційного офісу
02.06.2020
Перехід на віддалену роботу через пандемію змушує компанії прискореними темпами здійснювати цифрову трансформацію. Давайте поговоримо, як ефективно налаштувати робочі процеси.
Сторінок: 3
Приблизна кількість результатів :27