Навіщо бізнесу гарний номер телефону
11.08.2020
Гарний номер телефону для бізнесу є одним із способів залучення уваги покупця. Як стверджують маркетологи, у підприємців є не більше 7 секунд, щоб зацікавити клієнта. Тому потрібно вибирати легкі для запам'ятовування і звучні на слух контакти. У даному випадку працює принцип, коли простіше - краще. Кому і навіщо потрібна така послуга – вибір номеру?
Основні види
Красивим номером телефону називають комбінації цифр, які легко і просто запам'ятати. Це повтор парних чисел, в прямій або зворотній послідовності або незвичайні поєднання в хвості номера. Також вони можуть мати особливе значення для власника - зашифрована дата або слово.
При виборі контакту для бізнесу орієнтуйтеся на типи використовуваної реклами у вашій кампанії. Наприклад, якщо переважає аудіо реклама, то краще підбирати номер телефону з цифрами, що римуються між собою. Для візуальної реклами радимо вибрати контакти з числами, що повторюються.
Кому потрібно
Ми радимо обов'язково придбати гарний номер телефону бізнесу, що активно взаємодіє з клієнтами через дзвінки.
• Служби таксі
• Служби доставки
• Перевезення вантажів
• Кур'єрські служби
• Інтернет-провайдери
• Оператори зв'язку
• Медичні клініки
• Салони краси
• Консалтингові компанії
• Інтернет-магазини тощо.
Переваги для бізнесу
Іміджеві переваги:
• Підвищення впізнання бренду та іміджу компанії. Клієнти згадують про ваше підприємство набагато частіше.
• Користувачі швидше запам'ятовують ваш номер, а значить будуть частіше користуватися послугами вашої фірми. У момент готовності зробити покупку вони виберуть вас, а не конкурента.
На додачу до гарного номеру телефону варто додати такі можливості сучасної телефонії:
• Додаткові функції для підключення: багатоканальний номер, переадресація дзвінків.
• Послуга Віртуальної АТС для ефективного розподілу викликів, збільшення обсягу продажів.
• Можливість складання детального аналізу ефективності рекламних джерел і каналів просування. Запускайте тільки продуктивні рекламні кампанії.
• Гаряча лінія дозволить збільшити кількість замовлень і не пропустити жодного дзвінка від потенційних клієнтів. Також значно підвищиться лояльність клієнтів: лінії завжди будуть вільні, а значить, не доведеться нудитися в очікуванні відповіді оператора.