Зворотний дзвінок
Call Catcher - простий і зручний спосіб для клієнта зв'язатися з вами
Запропонуйте відвідувачам вашого сайту передзвонити їм найближчим часом. Розумний віджет зворотнього дзвінка збільшує кількість звернень із вашої сторінки в середньому на 55%
Індивідуальний дизайн віджета
Робота на мобільних пристроях
Таймер із часом передзвону
Інтеграція з Google Analytics
Інтеграція з зовнішніми CRM
Для чого потрібен зворотний дзвінок?
Для чого потрібен зворотний дзвінок?
Збільшуйте звернення з вашого сайту
Віконце з пропозицією передзвонити спливає після певного часу перебування відвідувача на сайті або при його спробі покинути сторінку.
Відвідувачі вашого сайту стають вашими клієнтами
Можливість швидко та безперешкодно поговорити з оператором, а не роботом IVR, збільшує кількість успішно укладених угод.
Утримуйте клієнта в неробочий час
У ваші неробочі години віджет пропонує відвідувачам вашого сайту залишити не тільки номер телефону, але і зручний для них час для зворотнього дзвінка.
Яскравий дизайн віджета привертає додаткову увагу
Налаштуйте розташування і формат вікна віджета, його кольорову палітру та шрифту. Відвідувач за лічені секунди прийме рішення зв'язатися з вами.
Інтеграція з Google Analytics
Дізнайтеся, які рекламні джерела приносять вам максимум контактів із клієнтами.
Відвідувач залишає свій номер телефону (і зручний час для дзвінка в разі звернення в ваш неробочий час)
Система миттєво дзвонить менеджерам (операторам) або встановлює час для зворотнього дзвінка
Вільний менеджер знімає трубку й автоматично з'єднується з клієнтом
Функція CallCatcher, - "замовити зворотний дзвінок", включена в тарифи Бізнес і Профі Віртуальної АТС Vega. У разі, якщо ви вибрали тариф Легкий або вам необхідно кілька віджетів на різні сайти. Вартість одного додаткового віджету CallCatcher - 15 грн/міс.
Як підключити зворотний дзвінок?
Дізнайтеся в наших експертів. Зателефонуйте,
і ми дамо відповідь на всі Ваші запитання