• Вам необхідно звернутись до авторизованого сервісного центру.
    TP-Link, ZTE, Huawei.

  • Якщо Вам необхідна проста телефонна лінія з попередньою платою, ви можете здійснити он-лайн замовлення і вже за 5 хвилин користуватися послугою.

    Для фізичних осіб - користувачів послуги Супер Коннект, підключених по оптичним лініям, IP телефонія вже включена. Для користування варто налаштувати застосунок Vega Phone, або налаштувати свій IP-телефон/IP-шлюз, використовуючи параметри, зазначені в особистому кабінеті. Для довідок звертайтеся за номером 0 800 60 80 08.

    Для юридичних осіб доступні послуги: Віртуальна АТС, SIP транк та інші послуги IP телефонії. Для підключення зателефонуйте за номером 0 800 60 30 40 або зверніться до Центру продажу та обслуговування Вашого міста.

  • Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від Vega необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому будинку. Для цього Вам потрібно заповнити заявку на нашому сайті або зателефонувати за номером 0 800 60 80 08, або звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів у Вашому місті.

    Якщо технічна можливість підключення є, професійні менеджери Центрів продажу та обслуговування допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.

  • Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт і буде Вам повідомлений після обробки фахівцями Vega Вашої заявки на підключення.

  • Vega надає Вам можливість підключитися до мережі Інтернет за технологіями GPON, FTTB, ADSL, GEPON, FTTH в залежності від наявної в Вашій будівлі технічної можливості підключення.
    Технологія GPON (gigabit passive optical networks) - стабільна, висока швидкість доступу до мережі Інтернет на швидкості до 1000 Мбіт/с. Мультисервісність - користувач отримує відразу Інтернет, телебачення та телефонію з одного джерела. Устаткування з вбудованим Wi-Fi, яке дозволяє підключити Інтернет і телефонію разом, при цьому знизити вживання електроенергії.

    Перевага GPON перед технологією FTTB - якість зв'язку НЕ залежить від електроживлення, відстані абонента від комутатора, від зовнішнього середовища та стану з'єднання.

    Технологія FTTB (fiber to the building) - доступ до мережі Інтернет по оптоволоконній мережі на швидкості до 100 Мбіт/с, який не вимагає застосування додаткового обладнання. Ця технологія дозволяє без обмежень використовувати всі сучасні мультимедійні послуги.

    Технологія ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) - дозволяє підключитися до мережі Інтернет по тому ж кабелю, на якому працює Ваш телефон, при цьому телефонна лінія залишається не зайнята. Це означає, що отримуючи доступ до мережі Інтернет, Ви в той же час можете користуватися телефонною лінією. Швидкість, при якій здійснюється доступ до мережі Інтернет, становить до 24 Мбіт/с. Для того щоб скористатися послугою доступу до мережі Інтернет за технологією ADSL, необхідно додаткове обладнання - модем-маршрутизатор.

    Технологія GEPON (Gigabit ethernet passive optical networks) - застосовується для організації оптичних каналів зв'язку до абонента, особливо ефективна в разі наявності обмежень на прокладку кабелів і установку активного обладнання на лінії. Характеризується підвищеною швидкістю та якістю послуг, що надаються.

    Технологія FTTH (fiber to the home) - підтримує симетричні швидкості передачі даних до користувача і від користувача. Швидкість доступу до мережі Інтернет до 100 Мбіт/с.

  • Для підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL необхідний модем або сплітер.

    Підключення за технологією FTTB - не вимагає установки додаткового обладнання (можливе використання Wi-Fi роутера для організації Wi-Fi в приміщенні, за бажанням абонента). За технологією FTTH – достатньо медіаконвертора. За технологією GPON/GEPON - використовують ONU - модем або абонентський термінал. Термінал є компактним VLAN комутатора.

  • Так, Ви можете взяти в оренду модем. Поточну вартість оренди модему Ви можете знайти в розділі «Тарифи».

  • Так. Можливо. Вартість модему Ви можете дізнатися, звернувшись до Центру продажу та обслуговування абонентів у Вашому місті.

  • Так. Можливо.

    Якщо Ви хочете підключитися зі своїм модемом, необхідно попередньо проконсультуватися про таку можливість з фахівцями Vega по телефону, або звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів. При цьому слід пам'ятати, що технічне обслуговування модему, ремонт і гарантійна заміна фахівцями Vega проводитися не будуть.

  • Послуги доступу до мережі Інтернет надаються на умовах попередньої оплати, тому для користування послугою Вам достатньо підтримувати позитивний баланс на рахунку. Просимо Вас не забувати, що при виникненні заборгованості на Вашому рахунку послуга доступу до мережі Інтернет буде заблокована. Абоненти, що мають доступ до Особистого кабінету можуть контролювати нарахування.

  • Особистий кабінет - Ваша персональна захищена web-сторінка, на якій можна отримувати відомості про платежі та нарахування, довідкову інформацію, управляти, замовляти послуги, подивитися свій трафік і т.д. Для користування Особистим кабінетом Вам достатньо знати логін і пароль, які Ви отримуєте при підключенні.

    Увага! Логін і пароль є секретною інформацією і не повинен передаватися третім особам.

    Якщо Ви хочете змінити пароль - скористайтеся Особистим кабінетом. Якщо Ви втратили або забули пароль і логін до Особистого кабінету, Вам необхідно звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів. Пред'явивши документи, що підтверджують право на отримання цих даних (паспорт або договір) Ви отримаєте копію логіна і пароля або зможете замінити їх.

  • Додаткові послуги можна замовити через Особистий кабінет, або звернутись з письмовою заявою до Центру продажу та обслуговування абонентів у Вашому місті.

    Вартість послуги буде знята з Вашого особового рахунку.

  • Змінити тарифний план можна декількома способами:
    - самостійно в Особистому кабінеті (тільки для користувачів послуги доступу до мережі Інтернет) - використовуючи послугу «Персональний код» - звернувшись з письмовою заявою до Центру продажу та обслуговування абонентів. Зміна тарифного плану вступає в силу з моменту зміни.

    Слід пам'ятати: - зміна існуючого тарифного плану за умови переходу на тарифний план з більшою абонентською платою безкоштовна; - вартість зміни тарифного плану за умови переходу на тарифний план з меншою абонентською платою - 35 грн. з ПДВ.

  • При зверненні в Контакт-центр Вам необхідно назвати номер договору, ПІБ власника.

  • Так, абонентська плата буде нараховуватися. Але Ви можете на час відсутності призупинити користування послугою.
    Для цього ви можете замовити послугу «Пауза» в Особистому кабінеті, або звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів.

  • Якщо під час відкриття сторінки з'являється повідомлення «В даний момент доступ блокований» - причина в недостатній кількості коштів на Вашому рахунку. В такому випадку Вам достатньо поповнити рахунок.

    Якщо рахунок поповнений та послуга не блокована, а доступ до мережі Інтернет не працює, рекомендуємо перевірити підключення обладнання та стан індикації.

    Рекомендації:
    - Вимкніть модем/роутер від мережі електроживлення. Увімкніть його в мережу через 5-7 хв.

    Якщо це не допомогло:
    - Для технології ADSL (підключення через телефонну лінію) перевірте на модемі індикатор DSL (ADSL) та Internet на наявність підсвічування:
    - Індикатор DSL (ADSL) не горить - перевірте правильність підключення телефонного проводу та стан телефонної проводки на наявність пошкоджень, а також правильність підключення модему (рис. 1).

    У разі, якщо всі з'єднання та контакти справні, а індикатор DSL (ADSL) не горить - потрібна перевірка роботи послуги спільно з нашим консультантом.
    - Індикація є, але Інтернет не працює - рекомендуємо перевірити налаштування Вашого модему.

    Для інших технологій:

    Необхідно перевірити:

    Підключення через роутер. На роутері перевірте індикатор Wan/Internet на наявність підсвічування:
    - Якщо немає індикації або відображається повідомлення на комп'ютері «мережевий кабель не підключений» - перевірте всі з'єднання та контакти. У разі, якщо все справне - потрібна перевірка роботи послуги нашим консультантом.

    - Якщо індикація є, але Інтернет не працює - рекомендуємо перевірити налаштування вашого роутера.

    Ви підключені без додаткового обладнання - зверніть увагу на колір індикатора мережевої карти:
    - Якщо немає індикації або відображається повідомлення на комп'ютері «мережевий кабель не підключений» - перевірте всі з'єднання та контакти. У разі, якщо все справне - потрібна перевірка роботи послуги спільно з нашим консультантом.

    Якщо настройки правильні, а до мережі Інтернет підключитися Ви не змогли, зверніться до Контакт-центру телекомунікаційної групи Vega для з'ясування причини неполадки.

  • Можлива фінансова причинa:

    Надання послуги обмежена в зв'язку з заборгованістю, надається мінімальний обсяг послуги (швидкість 124 Кбіт/с).

    Необхідно:

    - Перевірте баланс особового рахунку абонента можна в Особистому кабінеті абонента, поповніть рахунок на необхідну суму та послуга активується.

    Можлива механічна причинa:

    Неповний контакт, пошкодження кабелю - наприклад, якщо Ви самостійно підключали Інтернет або переміщали кабель.

    Необхідно:

    - Перевірити з'єднання модем - мережа, модем - комп'ютер, модем - WI-FI-маршрутизатор (якщо є). Перевірте цілісність кабелю. Якщо він пошкоджений, зверніться в Колл-центр за консультацією.

    Можлива проблема роботи WI-Fi роутера:

    Низька швидкість Інтернету через Wi-Fi роутер. Параметри бездротового з'єднання безпосередньо залежать від розташування Вашого роутера в квартирі, від його технічних характеристик, завантаженості каналів, перешкод від іншого обладнання, несправність роутера, проблем з його налаштуваннями, а також від максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп'ютері.

    Необхідно:

    - Підключитися до Інтернет без використання роутера та протестуйте швидкість. Більш детально інформацію про характеристики можливо знайти в інструкції до роутера або на сайті його виробника.

    - Треба враховувати, що виробники роутерів вказують максимальну швидкість в один бік. На практиці, зазначену швидкість в технічному описі необхідно ділити на два, так як при передачі даних між ПК і роутером проходить обмін інформацією в обидва боки.

    Можлива технічна причинa:

    Пил в системному блоці комп'ютера або ноутбука.

    Необхідно:

    - Якщо пилу багато, акуратно пропилососьте системний блок, потім увімкніть комп'ютер заново та перевірте роботу інтернет. Якщо у Вас ноутбук, рекомендуємо звернутися в сервісний центр для «чистки», це може істотно прискорити роботу комп'ютера.

    Можлива причина зниження швидкості до окремих сайтів:

    В даний момент сайт перевантажений через велику кількість відвідувачів, які ведуть закачування, або на сервері сайту встановлено обмеження швидкості передачі даних користувачеві.

    Необхідно:

    - Оскільки Ви не зможете скачувати інформацію швидше, ніж дозволяє обмеження сайту, не залежно від швидкості Вашого інтернет-пакета, спробуйте: відкласти закачування файлу на НЕ піковий час (наприклад, ранок); скачати файл з іншого ресурсу.

    - Якщо ви хочете збільшити існуючу швидкість підключення до Інтернет, рекомендуємо вам змінити ваш тарифний пакет на пакет з більш високою швидкістю, що задовольняє ваші запити в Особистому кабінеті абонента.

    - При бажанні ви можете замовити послугу «Турбокнопка» в Особистому кабінеті абонента

  • Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет на швидкості до 1000 Мбіт/с від Vega заповніть заявку на нашому сайті або зателефонуйте за номером 0 800 60 45 96 , або зверніться до Центру продажу та обслуговування абонентів Вашого міста.

    Якщо технічна можливість підключення є, професійні менеджери допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.

    Існуючі абоненти, які підключені до тарифного плану «Суперконект», можуть самостійно перейти на тарифний план з Гігабітною швидкістю в Особистому кабінеті абонента.

  • Досить часто абоненти вирішують самостійно припинити користуватись послугами, просто відключивши роутер або перервавши кабель, проте, надання послуг продовжується.

    Провайдер, підключивши квартиру або будинок до мережі Інтернет , забезпечує можливість для користувача у будь-який час отримати доступ до всесвітньої «павутини». Саме за цю можливість провайдер отримує від клієнтів кошти у вигляді абонплати. Тому  у випадку, якщо користувач припинить заходити на веб-ресурси або відключить кабель від комп’ютера, абонплата продовжуватиме регулярно нараховуватись.  Щоб цього уникнути, необхідно безпосередньо звернутись до провайдера, щоб припинити дію договору.

  • До складових вартості послуг входять витрати Оператора на матеріали, роботи, обладнання, персонал, тощо. Ціна на кінцевий продукт (послугу) формується, виходячи з можливості профінансувати витрати на забезпечення належного рівня працездатності мережі та якості сервісів, тому Оператор час від часу може скористатися для цього своїм правом збільшити вартість послуг. Ми завжди завчасно інформуємо абонентів про суму платежу за наступний місяць через доступні канали комунікації, наприклад у смс-повідомленнях. Усю інформацію, щодо зміни вартості послуг, Vega розміщує на офіційному сайті  та в Особистому кабінеті.

    Іноді так стається, що відповідне повідомлення лишається непоміченим з різних причин: зміна номеру, було вказано не свій контакт, не перевірили інформацію в Особистому кабінеті або не звернули увагу на SMS в телефоні. Тому радимо усім нашим клієнтам актуалізувати контактний номер в Особистому кабінеті, щоб мати можливість вчасно отримувати важливі повідомлення щодо послуг. Ми у свою чергу зберігаємо інформацію, яку  надсилаємо абонентам, щоб можна було перевірити, що саме і коли було відправлено.

  • Якщо користувач помітив зниження швидкості, то рекомендуємо перевірити, чи не вплинув один або декілька чинників, про які йдеться далі.

    До 50% швидкості може втрачатися через якість та стан роутеру, який використовує абонент. Обєми інформації в мережі постійно зростають, тому бажано мати сучасну швидку техніку. Варто враховувати, що недорогі роутери, які працюють в діапазоні 2,4ГГц мають технологічне обмеження швидкості домашнього WiFi, а у багатоквартирному будинку ще й знижують швидкість під впливом роутерів сусідів, які працюють на цій же частоті 2,4 ГГц. В такому випадку рішенням буде двохдіапазонний пристрій, який дорожчий, але вартий своєї ціни.

    На роботу в інтернеті також впливає використання браузера Internet Explorer, оновлення операційної системи, робота антивірусу чи торренту, віруси на комп’ютері, переповнена пам’ять, а також швидкість конкретного сайту або серверу, з якого в цей момент приходить трафік до клієнта.

    І ще одне. Швидкість може знизити Провайдер якщо вчасно не надійшли кошти за особовим рахунком.

  • Ми створили зручний та простий «Особистий кабінет» для того, щоб допомогти клієнтам та надати можливість самостійно керувати своїми послугами, не витрачаючи час на відвідування офісу Провайдера або спілкування з оператором колл-центру. На ресурсі можна отримати відомості про платежі та нарахування, змінити тарифний план, подивитись статистику інтернет трафіку, замовити / керувати послугою IPTV, подати online-заявку на обслуговування або додаткові послуги.

    Для авторизації в Особистому кабінеті використовується логін (номер особового рахунку) та пароль, який надається при підключенні. Якщо потрібно відновити доступ до кабінету користувача - це завжди можливо, отримавши повідомлення на актуальний номер телефону абонента.

  • Однією з найпоширеніших причин відсутності інтернету є несвоєчасна або неповна сплата за послуги. Тому ми завчасно щомісячно надсилаємо смс-повідомлення з нагадуванням про абонплату та сумою необхідного платежу. Радимо також перевіряти баланс у «Особистому кабінеті».

    На певний час може зупинити роботу сервісу пошкодження на лінії. В такому разі наші фахівці завжди намагаються швидко усунути несправності та оперативно відновити роботу, але термін залежить від серйозності пошкоджень мережі чи обладнання.