"Персональний код"
"Персональний код" – це безкоштовний сервіс, який надає Абоненту можливість за допомогою пароля (з 8 цифр) управляти послугами за своїм Особовим рахунком, без візиту до Центру продажів і обслуговування, а лише за допомогою контакт-центру Vega.
Сервіс надається фізичним та юридичним особам безкоштовно.
Перелік послуг і завдань, якими можна управляти за допомогою Персонального коду:
Телефонія:
- Активація/деактивація/зміна параметрів ДВО (переадресація виклику по зайнятості; переадресація виклику при відсутності відповіді; безумовна переадресація; скорочений набір номера; тоновий набір; утримання виклику; конференц-зв'язок; очікування виклику; у т.ч. заміна номера, на який виконується переадресація);
- Активація/деактивація/зміна параметрів послуги "Улюблений номер" (заміна "улюблених" номерів);
- Активація/деактивація послуги "Пауза", у т.ч. подовження дії послуги/дострокова деактивація послуги.
Інтернет:
- Зміна тарифного плану;
- Зміна паролю доступу до мережі Інтернет;
- Активація послуги "Турбокнопка" (Турбодоба, Турбоніч, Турбогодина);
- Активація/деактивація/заміна параметрів послуги "Електронна пошта" (зміна обсягу поштової скриньки; зміна пароля);
- Активація/деактивація послуги "Статична IP-адреса";
- Активація/деактивація послуги "Перенаправлення пошти";
- Зміна записів в DNS послуги "Домен";
- Зміна e-mail ISPManager;
- Активація/деактивація послуги "Пауза", у т.ч. подовження дії послуги/дострокова деактивация;
Vega TV:
- Зміна пакету;
- Скидання "Батьківського контролю".
Для всіх послуг:
- Внесення/видалення/заміна (доповнення) контактної інформації абонента (контактна особа, контактний номер телефону, e-mail);
- Внесення/зміна адреси доставки рахунків у паперовому вигляді;
- Внесення/видалення/зміна адреси для регулярної відправки документів (крім деталізації телефонних дзвінків) електронною поштою;
- Разова відправка документів (крім деталізації телефонних дзвінків) на електронну пошту, адреса якої не зазначена у білінговій системі Компанії;
- Реєстрація Особистого кабінету, у т.ч. заміна пароля/e-mail.
Замовлення сервісу "Персональний код" здійснюється:
- для абонентів - фізичних осіб: через Особистий кабінет (розділ "Замовити нову послугу"), контакт-центр (необхідно пройти ідентифікацію), Центр продажу і обслуговування (при укладанні договору або по заяві абонента/додатковій угоді з абонентом).
- для абонентів - юридичних осіб: через Особистий кабінет (розділ "Замовити нову послугу"), Центр продажу і обслуговування (Відділ продажу бізнес-сегменту – для корпоративних клієнтів) (при укладанні договору або по додатковій угоді з абонентом).
Для використання сервісу "Персональний код" необхідно зателефонувати до контакт-центру Vega за телефонами чи 177 (з телефонних ліній Vega) або надіслати листа електронною поштою (адреса електронної пошти Абонента має бути внесена до білігової системи Оператора) за адресою [email protected], назвати інформацію про себе (ПІБ, номер Особового рахунку, номер договору тощо), свій Персональний код (номер-пароль з 8 цифр) і провести необхідну операцію.