5 міфів, які заважають вашому бізнесу ефективно працювати
16.06.2021
За минулий рік кількість публікацій про те, як бізнесу пережити пандемію та без втрат переїхати в онлайн, збільшилась у десятки разів.
IVR як інструмент побудови бренду і просування бізнесу
25.02.2021
Одним із елементів впізнавання бренду є телефонія. Повідомлення для IVR, озвучені професійним диктором, коротко і чітко доносять інформацію про послуги, створюють у клієнтів перше враження
Чому телефонні системи VoIP оптимальні для запуску стартапів з дому
03.02.2021
Успіх стартапів значно залежить від того, наскільки добре налагоджена комунікація. Це стосується спілкування в команді, відносин з інвесторами, партнерами, клієнтами.
Скільки потрібно ліній IP-телефонії вашому бізнесу
12.11.2020
Ще недавно в телефонії під терміном «лінія» мався на увазі кабель, до якого фізично був підключений телефонний апарат. Але зараз дане поняття має інше значення
Яка потрібна швидкість інтернету для IP-телефонії
05.11.2020
Для якісної роботи IP-телефонії доступ до мережі Інтернет повинен мати певну швидкість прийому і передачі даних.
Термінологія в IP-телефонії
28.10.2020
Цей перелік допоможе вам ознайомитися з основними поняттями IP-телефонії, дізнатися про призначення кожного компонента і його ролі в технології.
Про відлуння під час розмови по телефону
20.10.2020
Відлуння під час розмови по телефону буває гібридним і акустичним і виникає з кількох причин.
Як працює VoIP?
15.10.2020
VoIP є одним з найбільш швидкозростаючих рішень голосового зв'язку. Якщо знати, як це працює, VoIP можна використовувати в інтересах бізнесу.
Як допомогти своїм продажам в кризу
07.10.2020
Як зрозуміти, що команді потрібно ваша особиста увага? Які ознаки вказують на недосконалість системи?
Звернень меншає? Збільшуйте конверсїї
23.09.2020
Впровадивши правильні інструменти, можна не тільки зберегти стабільність, але і зробити роботу ще більш продуктивною

Сторінок: 3
Приблизна кількість результатів :27