Як працює VoIP?

15.10.2020

Інші публікації

VoIP дозволяє використовувати стандартне підключення до інтернету для телефонних дзвінків. Але те, як це працює, до сих пір збиває з пантелику деяких власників бізнесу. У цій статті розглянемо основи роботи VoIP.

VoIP, також відомий як голосовий зв'язок через інтернет або IP-телефонія, є одним з найбільш швидкозростаючих рішень голосового зв'язку. Якщо знати, як це працює, VoIP можна використовувати в інтересах бізнесу.

как работает voip

Алгоритм роботи VoIP

VoIP має схожу структуру з іншими даними, які ви відправляєте через інтернет, наприклад, з електронними листами. Технологія перетворює аналоговий голосовий зв'язок у цифровий сигнал (пакети даних) і відправляє його через IP-мережу. Потім пакети даних об'єднуються, передаються через будь-яку VoIP-сумісну мережу і збираються після їх надходження.

Також VoIP передбачає можливість об'єднання телефону, відео і передачі даних усередині компанії в єдину мережу. Однак, якщо ви хочете забезпечити краще і надійніше з'єднання, розгляньте можливість використання VoIP в приватній IP-мережі. Крім того, VoIP пропонує переадресацію викликів, функцію ідентифікації абонента, голосову пошту, відеодзвінки тощо.

Використовуючи послугу VoIP, ви можете дзвонити на стаціонарні, мобільні телефони або з комп'ютера на комп'ютер. Це означає, що вам не потрібен традиційний телефон, оскільки дзвінки можна здійснювати через інтернет.

Способи використання VoIP

1. ATA = Analog Telephone Adapter = Аналоговий Телефонний Адаптер

ATA - це пристрій, який дозволяє підключити телефон до комп'ютера або до інтернету. Він приймає аналоговий сигнал з вашого телефону, перетворює його в цифрові дані і відправляє через інтернет. Також ці пристрої називають VoIP шлюз.

2. IP-телефони

Це спеціалізовані телефони, які виглядають так само, як звичайні телефони, але створені спеціально для VoIP.

3. Комп'ютер-комп'ютер

Це найпростіший спосіб використовувати VoIP, оскільки будь-який комп'ютер або інтелектуальний мобільний пристрій підтримує IP-виклики. Все, що потрібно зробити, - це переконатися, що всі сторони, що беруть участь, мають підключення до інтернету, відповідне програмне забезпечення VoIP, а також набір вбудованих або автономних мікрофонів і динаміків.

Найкращі практики

VoIP пропонує компаніям різні можливості використання:

1. Міжміський зв'язок

Якщо вам необхідно часто здійснювати міжміські дзвінки для особистих і ділових цілей, це можна зробити за допомогою VoIP. Ви можете направляти дзвінки на мобільний телефон, домашній номер або будь-який інший пристрій із підтримкою VoIP без необхідності реєстрації інших номерів.

2. Конференц-зв'язок

Оскільки VoIP забезпечує конвергентну мережу передачі даних, хостинг декількох абонентів для конференції дуже простий. Також завдяки VoIP немає необхідності здійснювати додаткові платежі за дзвінки, що особливо вигідно для зростаючого бізнесу. Крім того, VoIP робить спілкування віч-на-віч з колегами і клієнтами доступним з будь-якої точки світу.

3. Взаємодія клієнта і партнера в будь-який час

Тепер ви можете не турбуватися про те, що терміновий виклик буде пропущений. Завдяки VoIP можна переадресувати дзвінок на інший пристрій, якщо офіс не відповідає. А ще система VoIP дозволяє пересилати документи по електронній пошті, що скорочує час очікування.

4. Різноманітні повідомлення

Скористайтеся різними функціями обміну повідомленнями, які дозволять оптимізувати свій час поза офісом. Наприклад, ви можете спробувати функцію транскрипції голосової пошти, яка перетворює аудіо в текстові повідомлення.

телефония для бизнеса

Про переваги

Ось найбільш переконливі переваги переходу на технологію VoIP:

• Економія грошей на послуги зв'язку. VoIP зробив революцію у всьому світі голосових викликів. Крім системи для співробітників і клієнтів, компанії можуть також підключити VoIP-рішення до будь-якої існуючої мережі.

• Портативність і доступність. Ви можете мати доступ до функцій системи, перебуваючи в будь-якому місці будь-якого пристрою.

• Зростання продуктивності. VoIP робить структуру зв'язку ефективнішою, а також створює кращу якість. Це дозволяє співробітникам проводити віртуальні зустрічі, обмінюватися даними без перерви.

• Функціональність. Можливості VoIP можна використовувати по-різному, що відмінно підходить для гнучкої організації офісу.

Висновок

Перехід голосової технології на VoIP зробив революцію. Процес телефонного дзвінка остаточно змінився. Можливість приймати дзвінки з будь-якого пристрою і з будь-якого місця переважує можливі дрібні недоліки технології. Подальший розвиток цієї технології може дуже вплинути на підприємства всіх розмірів в найближчому майбутньому.