Звернень меншає? Збільшуйте конверсїї

23.09.2020

Інші публікації

Не всякий бізнес ламається під час кризи. Є компанії, для яких карантин став стимулом до підвищення ефективності і навіть відкрив нові можливості для розвитку. Впровадивши правильні інструменти контролю віддалених співробітників, можна не тільки зберегти стабільність, але і зробити роботу ще більш продуктивною, ніж в безтурботні докризові часи.

Проблема

Немає виразного скрипта продажів і контролю дотримання цього скрипта. Почувши відмову потенційного клієнта, співробітник відділу продажів одразу обриває дзвінок, не намагаючись цілком презентувати для клієнта послуги компанії.

Без повноцінного контролю різкий перехід на віддалену роботу загрожує таким же різким зниженням якості роботи і показників продажів.

Наприклад, телефонію в компанії використовують менеджери з продажу - для пошуку нових клієнтів, відділ якості - для контролю менеджерів з продажу, експерти компанії - для роботи з діючими клієнтами.

Необхідні інструменти

• Номерна ємність

Віртуальна АТС

Інтеграція з Бітрікс24

• Запис розмов

• Софтфон

Рішення

1. Відділ контролю відстежує по записах дзвінків виконання менеджерами скрипта продажів:

- чи правильно вітають клієнта;

- як презентують послуги;

- як працюють з заперечення та упередженнями клієнта;

- як підводять до заключення угоди.

Тепер менеджер, почувши відмову, не кидає трубку, а намагається розібратися в потребах клієнта, щоб з великого комплексу послуг компанії презентувати потрібні. При необхідності відділ якості коригує роботу менеджерів.

2. Уся необхідна інформація з довгих і заплутаних розмов з клієнтами легко відновлюється. Не потрібно зайвий раз дзвонити клієнту та нервувати його - досить прослухати запис.

3. У суперечливій ситуації або в разі конфлікту співробітника з клієнтом керівнику легко встановити, хто правий, хто винен, по записаній розмові.

4. В інтерфейсі Віртуальної АТС, завдяки інтеграції crm з телефонією, зручно вести ліди і вибудовувати зрозумілу воронку продажів. Там же можна прослуховувати записи розмов.

Результат

Компанія може вигідно використовувати загальний перехід на віддалену роботу і масштабуватися. Працювати по всій країні та за її межами, а не тільки в тих містах, де є філії. Також зникають колишні територіальні обмеження для набору власних працівників. Відділ продажів буде частіше телефонувати до клієнтів при вихідному обдзвоні. При зниженні трафіку дзвінків під час пандемії кількість продажів залишиться колишньою. Конверсії в продажі зростуть.