Чому телефонні системи VoIP оптимальні для запуску стартапів з дому
03.02.2021
Успіх стартапів значно залежить від того, наскільки добре налагоджена комунікація. Це стосується спілкування в команді, а також маркетингової комунікації - побудова відносин з інвесторами, партнерами, клієнтами. Оскільки проекти зацікавлені в скороченні побічних витрат, які не впливають безпосередньо на розробку, то стартапи шукають таке телекомунікаційне рішення, яке буде недорогим, комплексним, з можливістю масштабування. Цим параметрам відповідає IP телефонія. Вона дозволяє організувати внутрішню мережу комунікації, а також здійснювати дзвінки по всьому світу.
Комунікаційні проблеми стартапів
Вихід на ринок інноваційного продукту – результат структурної роботи злагодженого колективу. Важливо, щоб був зручний канал зв'язку для спільного обговорення проекту. Іноді над проектом працює міжнародна команда, і запуск стартапа відбувається з дому. Щоб не було додаткових витрат на початковому етапі, для спілкування використовують месенджери. Але команді варто думати про подальший розвиток проекту. Особисті телефони – не кращий варіант для управління зростаючою кількістю дзвінків.
Якщо немає каналу зв'язку, простого у використанні і легко адаптується під потреби команди, може виникати непорозуміння. Комунікаційні проблеми стають перешкодою, що заважає стартапу рухатися вперед.
Крім проектування продукту, команда замислюється про способи презентації проекту. Пошук інвесторів, партнерів відбувається на місцевому та міжнародному ринках. Багато годин йде на дзвінки. А пізніше, коли проект буде шукати клієнтів, обсяг зовнішніх комунікацій стане ще більшим.
Для вирішення цих завдань стартапи можуть застосовувати сервіси IP телефонії. Вона дозволяє знизити витрати на міжнародні дзвінки, а одного віртуального номера вистачає, щоб налаштувати зовнішню і внутрішню комунікаційну мережу проекту.
Що таке IP телефонія: принципи роботи
Технологію, яка дозволяє здійснювати телефонні дзвінки через Інтернет, називають IP телефонією. У випадку з традиційною телефонією для передачі голосових даних використовується аналогова лінія, для якої компанія замовляє проводку кабелю. Але з VoIP звукові потоки перетворюються за допомогою SIP-протоколу в цифрові сигнали, вони проходять через сервер VoIP провайдера і надходять до абонента в форматі голосу.
Для використання IP телефонії не потрібно встановлювати телекомунікаційне обладнання, це економічно вигідно для стартапів і виправдано, адже команда може працювати з дому, а не офісу.
Крім традиційних голосових послуг, IP телефонія дає доступ до передачі голосових повідомлень, і факсу, поєднати Віртуальну АТС та хмарну CRMДля дзвінків можна використовувати:
• міський або мобільний телефон;
• комп'ютер і планшет;
• IP-телефон.
Сервіси VoIP працюють з віртуальними номерами. Принцип їх дії – переадресації дзвінків на різні пристрої. Якщо підключити номер 0-800 до вашого VoIP номеру - вам зможуть телефонувати безкоштовно з будь-яких номерів, зі всієї країни. Крім того, єдиний номер виглядає презентабельно.
Які можливості дає IP телефонія для стартапів?
Віртуальна телефонія дає бізнесу можливість вирішувати комунікаційні завдання простим способом. Є декілька причин, чому сервіси VoIP вигідні стартапам.
1) Мобільність.
Члени команди часто працюють з дому, але також здійснюють поїздки в різні міста і країни, щоб презентувати проект інвесторам. Важливо бути мобільним. Використання VoIP телефонії буде рентабельним, оскільки для віртуальних номерів тарифікація дзвінків не змінюється в залежності від локації. Вони не прив'язані до SIM-картки. У руках команди гнучкий інструмент - вони можуть обирати, номери яких операторів або міст варто підключити.
2) Просте налаштування.
Стартапам потрібна універсальна комунікаційна система, яка легко встановлюється і не вимагає довгого налаштування. Для спілкування із застосуванням віртуального номера команда використовує смартфони і ноутбуки, не потрібно купувати телефонне обладнання. Якщо в стартап приходять нові люди, досить завантажити програму для дзвінків, після чого вони з'єднані з іншою частиною команди в єдину мережу комунікації.
3) Масштабованість.
Щоб розвивати і презентувати стартап зовнішній аудиторії, хочеться мати інструмент, де регулюється кількість доступних опцій. Із IP телефонією один віртуальний номер можуть використовувати одночасно кілька осіб. Кількість підключених акаунтів легко змінюється.
4) Комплексний підхід.
У перші дні у стартапа рідко буває окремий секретар, який може перенаправляти дзвінки на потрібного члена команди. Але це завдання можна передати «віртуальному помічнику». IP телефонія об'єднує кілька функцій в одну систему. Команда може замовити Віртуальну АТС у провайдера. Вона дозволяє використовувати голосове привітання і інтерактивне голосове меню, щоб надати абоненту інформацію про проект; конференц-зв'язок для єдиного спілкування всіх членів команди; керувати чергою дзвінків; підключати більше внутрішніх ліній; робити запис дзвінків.
Як стартапу підключити IP телефонію?
Дуже просто. Переходьте сюди або телефонуйте (044) 224 55 05
Команда стартапа зможе регулювати способи переадресації, число доступних номерів і функцій через особистий кабінет. IP телефонія допоможе стартапам працювати з динамічною системою для бізнес-комунікації, яка підтримає швидкі темпи розвитку проекту.