Як налаштувати зворотній дзвінок, щоб він приводив клієнтів
29.07.2020
Віджет зворотнього дзвінка підключити просто. Але щоб зворотній дзвінок став результативним сервісом, не достатньо просто його підключити. Необхідно грамотне налаштування. Експерти в області IP-телефонії розповідають, як залучати клієнтів за допомогою віджета зворотного дзвінка і зробити його ефективним інструментом в роботі компанії.
Зворотній дзвінок (callback або дзвінок з сайту) - це один і той же сервіс, технологія роботи якого полягає в залученні клієнтів з сайту. Потенційний покупець заходить на портал, залишає свій номер телефону, менеджер компанії передзвонює, відповідає на питання чи приймає замовлення.
Навіщо потрібен зворотній дзвінок
Зворотній дзвінок налаштовується в залежності від бізнес-цілей компанії. А вони, як відомо, у кожної фірми свої:
• Жодного втраченого клієнта. Зворотній дзвінок потрібен, якщо організація хоче постійно бути на зв'язку з потенційними покупцями. Відповідати на їхні запитання, проводити консультації навіть у вихідні та святкові дні. Отримати такий ефект досить просто, необхідно підключити на e-mail чергового співробітника оповіщення.
• Підвищення рівня сервісу. Клієнту не треба самостійно шукати і вивчати на сайті компанії, де які товари. Можна залишити свій номер, і менеджер передзвонить, щоб швидше вибрати і порівняти товари. При цьому клієнт заощаджує на зв'язку, оскільки йому не потрібно телефонувати продавцеві.
• Розширення каналів для спілкування з клієнтами. Як покупець може зв'язатися зі співробітником компанії? Електронна пошта, телефон, повідомлення в месенджері або соціальних мережах. Віджет зворотного дзвінка - це новий оперативний спосіб спілкування з покупцем. Зайшов на сайт, залишив свій контакт, і тобі передзвонили вже через кілька хвилин.
Як показує досвід українських компаній, завдяки даному віджету число дзвінків в компанії збільшується приблизно на 20-50%. Цей показник може змінюватися в залежності від налаштування віджета.
5 правил налаштування зворотнього дзвінка
1. Кнопка callback - це помітний елемент дизайну в стилістиці корпоративного сайту.
Клієнт не повинен шукати кнопку. Вона повинна виділятися на тлі інших елементів сайту і привертати до себе увагу. «Своїм клієнтам ми надаємо повну свободу в даному питанні.
2. Спливаюче вікно віджета з'являється через 2-3 хвилини після того, як клієнт зайшов на сайт.
Надайте можливість відвідувачеві сайту самому знайти і вивчити товари. Нехай він вибере відповідні моделі, дізнається їх ціни. І вже в момент прийняття рішення підкажіть, чим відрізняються товари, які знижки ви надаєте
3. Дзвінок з сайту повинен надійти клієнту через 15-30 секунд після запиту на зворотній зв'язок.
Не змушуйте клієнта чекати. Якщо він вказав точний час і дату дзвінка, будьте гранично пунктуальні. В іншому випадку, клієнт не буде вам передзвонювати, він просто піде до конкурентів.
4. Віджет зворотнього дзвінка повинен бути доступний на будь-якій сторінці сайту.
Навіть якщо клієнт зайшов на сторінку з контактами, запропонуйте дзвінок з сайту. Нехай він сам вибирає зручний спосіб для спілкування з фахівцем. Оптимальний варіант розміщення кнопки - лівий верхній кут. Він є найпомітнішим на думку багатьох користувачів.
5. Кнопка зворотнього дзвінка не повинна закривати весь екран мобільного телефону або монітор ПК.
Клієнт повинен бачити важливу для нього інформацію: назва моделі, ціну, характеристики товару. При цьому не забувайте про кнопку відмови від зворотного дзвінка. Вона також повинна бути помітна відвідувачеві сайту.
Особливості зворотнього дзвінка
Зворотній дзвінок - це один із сервісів Віртуальної АТС. Як результат, компанії, які використовують даний віджет, мають велике число додаткових комунікаційних можливостей. Наприклад, ведеться запис телефонних розмов з клієнтами, доступна статистика по дзвінках тощо.
Важливо знати:
• Дзвінок з сайту підключається за 10 хвилин.
• Компанія сама призначає час показу віджета.
• Сервіс працює відповідно до правила закону.
Підключити зворотній дзвінок просто. Однак, не варто забувати, що це лише зручний інструмент для комунікацій з клієнтам. Результат цього спілкування повністю залежить від співробітників компанії: навичок правильного проведення переговорів, вміння тримати зв'язок з клієнтом, взаєморозуміння та знань ключових особливостей і переваг пропонованих товарів і послуг.