Як налаштувати зворотній дзвінок, щоб він приводив клієнтів

29.07.2020

Інші публікації

Віджет зворотнього дзвінка підключити просто. Але щоб зворотній дзвінок став результативним сервісом, не достатньо просто його підключити. Необхідно грамотне налаштування. Експерти в області IP-телефонії розповідають, як залучати клієнтів за допомогою віджета зворотного дзвінка і зробити його ефективним інструментом в роботі компанії.

Зворотній дзвінок (callback або дзвінок з сайту) - це один і той же сервіс, технологія роботи якого полягає в залученні клієнтів з сайту. Потенційний покупець заходить на портал, залишає свій номер телефону, менеджер компанії передзвонює, відповідає на питання чи приймає замовлення.

Навіщо потрібен зворотній дзвінок

Зворотній дзвінок налаштовується в залежності від бізнес-цілей компанії. А вони, як відомо, у кожної фірми свої:

• Жодного втраченого клієнта. Зворотній дзвінок потрібен, якщо організація хоче постійно бути на зв'язку з потенційними покупцями. Відповідати на їхні запитання, проводити консультації навіть у вихідні та святкові дні. Отримати такий ефект досить просто, необхідно підключити на e-mail чергового співробітника оповіщення.

• Підвищення рівня сервісу. Клієнту не треба самостійно шукати і вивчати на сайті компанії, де які товари. Можна залишити свій номер, і менеджер передзвонить, щоб швидше вибрати і порівняти товари. При цьому клієнт заощаджує на зв'язку, оскільки йому не потрібно телефонувати продавцеві.

• Розширення каналів для спілкування з клієнтами. Як покупець може зв'язатися зі співробітником компанії? Електронна пошта, телефон, повідомлення в месенджері або соціальних мережах. Віджет зворотного дзвінка - це новий оперативний спосіб спілкування з покупцем. Зайшов на сайт, залишив свій контакт, і тобі передзвонили вже через кілька хвилин.

Як показує досвід українських компаній, завдяки даному віджету число дзвінків в компанії збільшується приблизно на 20-50%. Цей показник може змінюватися в залежності від налаштування віджета.

5 правил налаштування зворотнього дзвінка

1. Кнопка callback - це помітний елемент дизайну в стилістиці корпоративного сайту.

Клієнт не повинен шукати кнопку. Вона повинна виділятися на тлі інших елементів сайту і привертати до себе увагу. «Своїм клієнтам ми надаємо повну свободу в даному питанні.

2. Спливаюче вікно віджета з'являється через 2-3 хвилини після того, як клієнт зайшов на сайт.

Надайте можливість відвідувачеві сайту самому знайти і вивчити товари. Нехай він вибере відповідні моделі, дізнається їх ціни. І вже в момент прийняття рішення підкажіть, чим відрізняються товари, які знижки ви надаєте

3. Дзвінок з сайту повинен надійти клієнту через 15-30 секунд після запиту на зворотній зв'язок.

Не змушуйте клієнта чекати. Якщо він вказав точний час і дату дзвінка, будьте гранично пунктуальні. В іншому випадку, клієнт не буде вам передзвонювати, він просто піде до конкурентів.

4. Віджет зворотнього дзвінка повинен бути доступний на будь-якій сторінці сайту.

Навіть якщо клієнт зайшов на сторінку з контактами, запропонуйте дзвінок з сайту. Нехай він сам вибирає зручний спосіб для спілкування з фахівцем. Оптимальний варіант розміщення кнопки - лівий верхній кут. Він є найпомітнішим на думку багатьох користувачів.

5. Кнопка зворотнього дзвінка не повинна закривати весь екран мобільного телефону або монітор ПК.

Клієнт повинен бачити важливу для нього інформацію: назва моделі, ціну, характеристики товару. При цьому не забувайте про кнопку відмови від зворотного дзвінка. Вона також повинна бути помітна відвідувачеві сайту.

Особливості зворотнього дзвінка

Зворотній дзвінок - це один із сервісів Віртуальної АТС. Як результат, компанії, які використовують даний віджет, мають велике число додаткових комунікаційних можливостей. Наприклад, ведеться запис телефонних розмов з клієнтами, доступна статистика по дзвінках тощо.

Важливо знати:

• Дзвінок з сайту підключається за 10 хвилин.

• Компанія сама призначає час показу віджета.

• Сервіс працює відповідно до правила закону.

Підключити зворотній дзвінок просто. Однак, не варто забувати, що це лише зручний інструмент для комунікацій з клієнтам. Результат цього спілкування повністю залежить від співробітників компанії: навичок правильного проведення переговорів, вміння тримати зв'язок з клієнтом, взаєморозуміння та знань ключових особливостей і переваг пропонованих товарів і послуг.