Аутсорсинг телеком-інфраструктури
Експерти Vega Telecom готові модернізувати і керувати будь-якими телеком-мережами і обладнанням.
Послуги аутсорсингу

Експлуатація і технічне обслуговування об’єктів телекомунікаційної інфраструктури:
Телефонія (IP, PRI ISDN): телефонні станції, телефонні апарати, матеріали тощо
Кабельні лінії і кабельні каналізації
Радіообладнання
Канали передачі даних і каналоутворююче обладнання
Системи електроживлення для телекомунікаційного обладнання
Системи телеметрії

Перевід до штату провайдера співробітників, що залучені в обслуговуванні інфраструктури

Переоформлення необхідних ліцензій із подальшим юридичним супроводом

Надання послуг каналів передачі даних і доступу до мережі Інтернет

У межах експлуатації телекомунікаційної мережі можливе проведення модернізації

24/7 – централізована служба технічної підтримки

Резервування послуг, що надаються, та забезпечення високого рівня SLA

Управління запасами і облік матеріалів для телекомунікаційних ліній, споруд і обладнання

Надання міжнародного і міжміського телефонного зв’язку

Організація систем оповіщення
Модернізація - можливості аутсорсингу
Організація телефонії: : IP-based АТС
Надійність
Гнучкість використання (абонент не прив’язаний до робочого місця)
Функціональність
Корпоративні мережі: Оптика
Висока надійність і високі швидкості
Можливість використання для усіх видів сервісів
Радіорелейні лінії зв’язку: IP РРЛ/Wi-Fi
Швидкості до 100 Mбіт/с

Переваги аутсорсингу від Vega


Концентрація енергії та ресурсів компанії на основній діяльності

Модернізація телеком-інфраструктури без додаткових інвестицій з боку клієнта

Оптимізація адміністративних витрат

Підвищення ефективності телеком-інфраструктури

Зниження вартості обслуговування на одиницю обладнання
Етапи і умови
Ми орієнтовані на розробку ефективних рішень, які враховують максимально повний бізнес-контекст

Безкоштовний аудит
телеком-сервісів
та інфраструктури клієнта

Презентація рішення
збільшення ефективності
ефективності і оптимізації витрат на телеком

Реалізація рішення
покращення/оптимізація телеком-
сервісів, інфраструктури
За додатковою інформацією звертайтесь до експерта з роботи с корпораціями за телефоном або за адресою [email protected]
(044) 581-61-11
(цілодобово, дзвінки у межах України зі стаціонарних
та мобільних телефонів безкоштовні)