Новітня комунікація для вашого бізнесу
10.09.2020
Не дарма комунікацію вважають вузьким місцем в течії сучасного бізнесу, що протікає в століття високих швидкостей і потужної конкуренції в усіх сферах. Якість сервісу оцінюється за швидкістю відгуку на претензії та побажання клієнтів.
Грамотна комунікація з клієнтами та партнерами по бізнесу може підняти компанію на вищий рівень прибутковості, підвищити довіру і лояльність до компанії. А погана - з легкістю і швидко "поховати" її.
Цифрова "природа" IP-телефонії забезпечує всі переваги для бізнес-середовища. А саме, безліч сучасних зручних інструментів і рішень, які підвищують якість і продуктивність діалогу, допомагають перетворити потенційного клієнта - в лояльного і постійного покупця послуг або товарів.
Що таке IP-телефонія і чим вона краще аналогової?
Говорячи про переваги IP-телефонії, прийнято порівнювати її з аналогової. Навіть в загальних рисах видно, що IP має більшу продуктивність і ширший спектр можливостей.
Пояснюється це просто: IP-телефонії не потрібні дроти для обміну даними. Вони можуть передаватися бездротовим шляхом, а середовищем передачі може бути будь-яка комп'ютерна мережа підприємства і (або) Інтернет.
При передачі даних по каналах IP-телефонії вони стискаються і кодуються. Такий спосіб передачі забезпечує:
1. зниження навантаження на мережу і обладнання;
2. зниження споживання технічних та інших ресурсів компанії;
3. підвищення безпеки обміну інформацією;
4. підвищення якості голосового зв'язку;
5. зниження вартості дзвінків.
При цьому по цифрових каналах може паралельно передаватися не тільки звук, але також текстові повідомлення та відео. А в якості передавача-приймача може використовуватися не тільки спеціалізований IP-телефон, але й комп'ютер, смартфон, планшет або ноутбук.
До того ж, IP-телефонія майже не обмежена в плані масштабування, легко інтегрується з іншими мережами і системами для комунікації і обробки даних.
Наприклад, її часто використовують для передачі звуку в системах відеоспостереження та оповіщення, при онлайн-переглядах фільмів, для трансляції вебінарів, відеоконференцій тощо.
А ще її можна використовувати для створення віртуальних офісів, скорочуючи тим самим витрати на реальний "фізичний" офіс.
З чого складається IP-телефонія для офісу
Двостороння взаємодія абонентів в мережах з IP-телефонією забезпечує ряд спеціалізованого обладнання. Ось його основні види:
• Віртуальна АТС. Це комплексне ПО, яке виконує роль АТС. З його допомогою можна організувати таку систему корпоративного зв'язку, яка ідеально відповідає потребам клієнта, навантажень на мережу, видам інформації, якою доводиться обмінюватися і рівню безпеки При цьому все мережеве обладнання знаходиться у «хмарі».
• Офісна IP-АТС (IP-PBX). Бувають програмними, віртуальними і апаратними. За допомогою цього обладнання можна об'єднати в єдину "розумну" мережу офісні телефони або поєднати локальну і телефонну мережу загального значення. Таке рішення передбачає розміщення АТС на території клієнта, і його самостійне обслуговування програм і обладнання.
• IP-телефон (VoIP-телефон, SIP-телефон). Телефонний апарат, який забезпечує голосову комунікацію абонентів через IP мережу. Може бути як дротовим, так і бездротовим (з WiFi або DECT трубками).
• VoIP-шлюз. Служить для підключення до IP мереж IP міні-АТС і традиційних телефонних апаратів.
• Маршрутизатор (роутер). Служить для пересилання IP пакетів даних між різними точками мережі, де також встановлено маршрутизатори.
• Комутатор (світч). Служить для об'єднання декількох вузлів IP мережі в одному або декількох її сегментах.
• Гейткіпер. Забезпечує базові функції IP-телефонії: аутентифікацію і авторизацію абонентів, комутацію і розподіл викликів, реєстрацію пристроїв і так далі.
Склад системи і оцінка доцільності застосування тих чи інших видів обладнання - прерогатива фахівців, що відповідають за проектування офісної телефонії. Це надзвичайно гнучкі системи, які можна адаптувати до різних умов ведення бізнесу та економити при цьому.
Можливості IP-телефонії для офісу і бізнесу
Компанії, для яких важливо підтримувати тісний зв'язок з клієнтами, особливо з великими колл-центрами, першими оцінили переваги IP-телефонії в сфері маркетингу, продажів і контролю якості сервісу.
Переконайтеся самі. Цифрові АТС забезпечують всі функції звичайних, тільки в кращій якості і в більш зручній формі, - завдяки продуманим інтерфейсам і засобам управління.
Це переадресація виклику, конференцзв'язок, груповий виклик, очікування виклику, перехоплення дзвінка, індикація статусу. До того ж IP-телефонія в офісі вже в базовому варіанті дає можливість:
• приймати дзвінки прямо з сайту;
• записувати телефонні розмови;
• підключатися до розмови по внутрішній лінії;
• отримувати розшифровку (аналітику) по дзвінках, відстежувати їх статистику (кількість, тривалість) по кожному співробітнику;
• використовувати режим "не турбувати";
• підключатися до системи гучного зв'язку офісу для оповіщення окремих груп співробітників;
• здійснювати екстрені виклики;
• організовувати мобільний офіс для віддалених співробітників або співробітників у відрядженні (всюди, де є вихід в Інтернет);
• налаштовувати автоматичну маршрутизацію вхідних дзвінків в залежності від абонента;
• налаштовувати інтелектуальну маршрутизацію вихідних дзвінків (підбирається найбільш дешевий маршрут в залежності від номера, за яким дзвонять);
• користуватися послугами голосової пошти і відправляти записані повідомлення на електронну пошту абонентів.
Із кожним роком вартість IP-телефонії знижується, з'являються все більш передові рішення і обладнання, а також безкоштовні опції.
Як показує статистика, скорочення витрат на зв'язок після інтеграції IP-телефонії в офісі може досягати 80% в залежності від завдань, які виконує система. Перераховувати її переваги можна нескінченно. Але вже зрозуміло, що за цим типом зв'язку – майбутнє.