6 кроків назустріч клієнту. Або навіщо інтегрувати телефонію з CRM-системою
26.08.2020
Інтеграція телефонії з бізнес-рішеннями – це не тільки зручний спосіб роботи «в одному вікні».
Якість спілкування з клієнтом телефоном можна контролювати
21.08.2020
Тому дуже важливо контролювати якість спілкування менеджерів телефоном і проводити аналіз
Як знизити витрати на рекламу
18.08.2020
Як залучати клієнтів, не зливаючи при цьому величезні гроші на рекламу? Як зрозуміти, яке саме рекламне джерело приносить цільовий трафік?
Навіщо бізнесу гарний номер телефону
11.08.2020
Гарний номер телефону для бізнесу є одним із способів залучення уваги покупця. Як стверджують маркетологи, у підприємців є не більше 7 секунд, щоб зацікавити клієнта.
Як налаштувати зворотній дзвінок, щоб він приводив клієнтів
29.07.2020
Експерти в області IP-телефонії розповідають, як залучати клієнтів за допомогою віджета зворотного дзвінка і зробити його ефективним інструментом в роботі компанії.
Вирішуємо 3 головні задачі маркетингу
21.07.2020
Усім відомо, що ефективний відділ маркетингу повинен вміти робити все й одразу. При цьому бюджет відділу у багатьох компаніях мінімальний. Що допомагає вирішувати маркетингові завдання?
Топ-6 порад для дистанційного офісу
02.06.2020
Перехід на віддалену роботу через пандемію змушує компанії прискореними темпами здійснювати цифрову трансформацію. Давайте поговоримо, як ефективно налаштувати робочі процеси.
Чому компанії хочуть отримати статичну IP?
26.05.2020
Багато людей, щодня підключаючись до мережі інтернет, швидше за все, навіть не замислюються, яким чином їхній смартфон, планшет або ноутбук приєднується до світової «павутини».
Сторінок: 2
Приблизна кількість результатів :18