Вирішуємо 3 головні задачі маркетингу
21.07.2020
Усім відомо, що ефективний відділ маркетингу повинен вміти робити все й одразу. При цьому бюджет відділу у багатьох компаніях мінімальний. Який інструмент допомагає одночасно вирішувати кілька маркетингових завдань?
Так, Віртуальна АТС! Це головний помічник фахівців відділу маркетингу та продажів. З її допомогою менеджери не тільки спілкуються з клієнтами, партнерами, представниками ЗМІ та організаторами бізнес-заходів. Цей комунікаційний сервіс дозволяє аналізувати попит на товари і послуги, оцінювати потенціал і ємність нових ринків, стимулювати клієнтів до повторних покупок.
Аналіз попиту.
Статистика дзвінків – базовий сервіс Віртуальної АТС, який дозволяє фіксувати число вхідних і вихідних дзвінків у різні дні тижня і місяця, а також час очікування відповіді і тривалість самої телефонної розмови. Можна відслідкувати окремі запити, наприклад, якщо вхідні дзвінки розподіляються в залежності від товарних груп за допомогою IVR-меню. Ця інформація вкрай необхідна, якщо перед співробітником відділу маркетингу стоїть завдання визначити сплески попиту на товари та послуги.
А тепер уявіть, що до однієї віртуальної АТС підключено кілька телефонних номерів, наприклад, різних міст, де представлена компанія. У такому випадку статистика дзвінків підказує, з якого міста було найбільше число звернень і запитів. Так, можна визначити попит у тому чи іншому місті.
Іноді різні номери телефонів закріплюють за конкретними рекламними кампаніями, наприклад, друковані ЗМІ, білборди, TV. Аналізуючи кількість вхідних дзвінків з цих телефонних номерів, менеджери визначають ефективність відповідних каналів реклами. Так само, Віртуальна АТС може відслідкувати «інтернет шлях» покупця, що зателефонував: від кліку на банер або пошуковий запит, до часу на сайті та переліку переглянутих ним сторінок вашого сайту.
Розширення продуктової лінійки.
Запис телефонних дзвінків – ще одна популярна функція віртуальної АТС. Керівники часто прослуховують розмови співробітників з клієнтами, щоб оцінити рівень знань персоналу, відповідність їх комунікативних навичок корпоративним стандартам телефонного обслуговування. Які додаткові товари і послуги пропонує співробітник? Чи дотримується він скрипту продажів? Знайти відповіді на ці та інші питання допомагає запис дзвінків.
Фахівці відділу маркетингу слухають дзвінки і вивчають питання самих клієнтів, щоб виявити інтерес до нових сервісів і послуг компанії. Наприклад, клієнти постійно запитують про можливість доставки або додаткових опцій товарів. Прослуховуючи дзвінки, легко визначити пріоритетні напрямки в розвитку продуктової лінійки компанії.
Лідогенерація.
Іноді такі прості рішення, як віртуальний телефонний номер, можуть принести чималу користь компанії. Наприклад, щоб стати ближче до клієнта і зацікавити його, досить просто вказати на сайті номер з кодом 0-800 або використовувати для зв'язку міський номер з місцевим телефонним кодом.
Номер 0-800 збільшує число клієнтів з віддалених куточків України, а місцевий номер телефону підвищує рівень довіри покупців. Компанія стає ʺсвоєюˮ на новому для неї ринку. При цьому не обов'язково відкривати тут представництво, досить мати місцевий віртуальний офіс.
Якщо клієнт зацікавився товаром, важливо не втратити з ним контакт. Для цього можна при спілкуванні з потенційним покупцем використовувати додаткові комунікаційні сервіси:
• Інтеграція з CRM системою допоможе зберегти всю історію спілкування з абонентом та результати його дзвінків.
• Кнопка зворотнього дзвінка з сайту допоможе заохотити потенційного покупця до миттєвого контакту з вашим консультантом.
• Нагадування про пропущені дзвінки клієнта не дадуть загубити покупця, якому не встигли відповісти.
Завдяки тому, що віртуальна АТС одночасно допомагає фахівцям відділу маркетингу вирішувати кілька завдань, даний сервіс економить бюджет, що мали б витратити на покупку спеціальних маркетингових інструментів. Віртуальна АТС також є незамінною для підприємців-початківців і представників малого бізнесу. Це чудова можливість вирішити поставлену задачу швидко і з мінімальними витратами.