Коллтрекінг

Підключайте систему відстеження дзвінків із сайту. Дізнайтеся, яка реклама приносить дзвінки та продажі, а яка - витрачає рекламний бюджет даремно

Контроль конверсій сайту в
телефонні дзвінки

Відстеження ефективності
рекламних каналів

Оптимізація
рекламного бюджету

Потенційний клієнт бачить вашу рекламу в Інтернеті та переходить за посиланням на ваш сайт

Користувач бачить унікальний телефонний номер, який закріплюється за ним на час відвідування вашого сайту

Система зберігає всі дзвінки клієнтів, фіксує джерела переходів

Вам відомо кількість дзвінків із різних майданчиків, кампаній, каналів і пошукових запитів

Ви оцінюєте, які рекламні кампанії і майданчики залучають максимум клієнтів

Використання одного номера: 45 грн/місяць

Як підключити коллтрекінг?

Дізнайтеся у наших експертів. Зателефонуйте,
і ми дамо відповідь на всі Ваші запитання

(044) 224 55 05

Цілодобово. Вартість дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку

Поширені запитання

  • Call-Tracking — це сервіс для відстеження кількості дзвінків, що надійшли в компанію з різних рекламних каналів або окремих рекламних елементів (ключових слів, банерів), шляхом автоматичного підрахунку кількості дзвінків, що надійшли на різні номери. Окремі номери можуть закріплюватися за різними рекламними каналами (Статичний Call-Tracking) або за різними відвідувачами, які одночасно знаходяться на сайті (Динамічний Call-Tracking).

    Порівнюючи кількість дзвінків, які надходять з різних рекламних джерел або рекламних елементів (ключових слів, банерів, оголошень), можна оцінити ефективність реклами. Для цього кожному рекламному каналу присвоюється свій «власний номер телефону» (Статичний Call-Tracking) або ж кожному відвідувачеві сайту відображається «власний унікальний номер телефону» закріплений за ним на час перегляду сайту (Динамічний Call-Tracking).

  • Динамічний Call-Tracking — це спосіб відстеження ефективності інтернет реклами шляхом відображення і закріплення за кожним відвідувачем сайту унікального (на час його перебування на сайті) номера телефону. У разі дзвінка за цим номером, людина, що дзвонить зв'язується з інформацією про джерело переходу на сайт. Номер закріплюється за відвідувачем на умовно прийнятий час перебування його на сайті - час сеансу. Як правило це 30 хвилин, але може налаштовуватися і інше значення.

    Статичний Call-Tracking — - це спосіб відстеження ефективності реклами шляхом закріплення окремого номера телефону за кожним рекламним каналом і подальшим порівнянням кількості дзвінків, які надійшли на різні номери, а значить кількості згенерованих певним джерелом потенційних клієнтів.

  • Використовуючи Vega Call Tracking Ви отримаєте інформацію про те скільки дзвінків надійшло з певного рекламного каналу за період, який Вас цікавить, аж до кожного рекламного елемента:

    • пошукової системи
    • сайту
    • рекламного оголошення
    • ключового слова
    • банера
    • листи e-mail розсилки
    • і т.д.

    Дані беруться з посилань на Ваш сайт, включаючи помічені utm-мітками посилання з презентацій або файлів в pdf, doc / docx, odt і ін., за якими відбувся перехід на сайт. Таким чином, Ви отримуєте повний облік дзвінків і дані про джерела дзвінків.

  • Загальний принцип роботи Call Tracking'а досить простий.

    На сайті встановлюється програмний код Vega Call Tracking, який підміняє номера таким чином, що кожен з присутніх одночасно відвідувачів на сайті бачить номер телефону, що відображається на даний момент тільки йому.

    Номер закріплюється за відвідувачем на час його перебування на сайті (стандартно приймається умовне значення 30 хвилин, але можна встановити і інше).

    Завантажуючи сторінку сайту, веб-браузер відвідувача запитує встановлений на ній код Vega Call-Tracking і передає Хмарній АТС інформацію про джерело переходу на сайт.

    Унікальний номер телефону, зв'язується з певним переходом. Таким чином, стає зрозуміло з якого джерела потрапив на сайт відвідувач, який телефонував.

    Для більш детальної інформації про джерело переходу, в посилання на сайт (кліком по якій відвідувач потрапляє на нього) вписується додаткова інформація про джерело, іменована utm-міткою. Дана позначка є звичайною текстовою інформацією дописаною до адреси сторінки сайту на яку веде посилання за загальноприйнятими стандартами скорочення, що розкриває детальні дані про джерело переходу.

  • Відстеження дзвінків з сайту (Call-Tracking) потрібно для оцінки ефективності рекламної кампанії, щоб зрозуміти інвестиції в яку рекламу дають дзвінки від потенційних клієнтів, а які джерела просто з'їдають рекламний бюджет.

    Побачити з яких рекламних каналів приходить Ваша реальна цільова аудиторія (якісний трафік) порівнявши показники відношення кількості переходів з цього каналу до кількості дзвінків, що надійшли.

    Відповідно відстежуючи з яких джерел, сайтів, ключових слів, банерів надходять дзвінки, можна збільшити інвестиції в ті канали, які приводять клієнтів та зменшити вкладення або зовсім відмовитися від малоефективних.

    Причому, відстеження дзвінків з використанням динамічного кол-трекінгу (Vega Call-Tracking) допоможе побачити і проаналізувати ефективність роботи кожного окремого ключового слова (банера), так в кінцевому підсумку одне або кілька ключових слів може давати найбільшу конверсію, або навпаки «зливати »гроші всієї кампанії. І побачити це допоможе саме динамічний Vega Call Tracking.

    Це в рази може зменшити рекламний бюджет, або значно підвищити окупність вкладених в «правильну» рекламу засобів. Додатково Ви зможете перейти на роботу з рекламними системами (Google Adwords) з оплатою за конверсію / цільову дію (дзвінок), коли система сама буде оптимізувати покази для того щоб залучити до Вас цільовий трафік.

    Володіючи даними про ефективність рекламних джерел Ви також зможете здійснити більш точне планування майбутніх результатів пов'язаних з додатковими інвестиціями в ті чи інші рекламні канали - зрозуміти вартість залучення клієнта.

    Таким чином відстеження дзвінків (Call-Tracking) потрібно для:

    • аналізу ефективності поточних рекламних кампаній
    • аналізу ефективності окремих рекламних елементів
    • оптимізації рекламного бюджету
    • переходу на оплату за дзвінки з рекламними системами (Google Adwords)
    • мати можливість планування рекламних витрат
  • Початкове налаштування

    • Встановити код спеціального лічильника Vega Call-Tracking на сайт для реєстрації відвідувань
    • 7 днів лічильник від Vega аналізує відвідування, так як відвідуваність змінюється в залежності від дня тижня і аналіз повного тижня буде давати більш точні цифри максимальної відвідуваності сайта. Лічильник визначить скільки відвідувачів максимально може перебувати на Вашому сайті одночасно (за умовно прийнятий час сесії 30 хвилин – тобто максимальна стандартна тривалість перебування відвідувачів сайту для більшості сайтів; або інший заданий індивідуально час сесії, виходячи з особливостей перегляду відвідувачами саме Вашого сайта)
    • Замовити і підключити відповідну кількість номерів телефонів для Call-Tracking'а, дізнавшись, завдяки лічильнику Vega Call-Tracking'а, яка кількість відвідувачів знаходиться на Вашому сайті одночасно
  • Інформація про дзвінки передається в наступні системи:

    • розділ Call-tracking в особистому кабінеті Хмарної АТС Vega
    • в Google Analytics - передається одна подія про дзвінки, що надійшли з кожного візиту (сесії)
  • Для отримання детальних даних про джерела переходів, додайте до оголошень і банерів в рекламних кампаніях utm мітки, для коректного відстеження джерел вхідних дзвінків.

    Налаштуйте реєстрацію конверсій по переданим від Vega подіям в Google Analytics при дзвінках на номери в Call-Tracking

  • UTM-мітка - це додаткові дані вписані в посилання на сторінку Вашого сайту після адреси самої сторінки (URL) на яку веде посилання, після знака "?". Ці дані «розповідають» по якому саме оголошенню (ключовим словам) або банеру клікнув відвідувач, щоб потрапити на сайт. Деталізують джерело переходу параметри (utm-мітка) вписуються в загальноприйнятому скороченому вигляді , через знак "&".

    UTM мітки можуть бути відсутніми, так як не є обов'язковою складовою переходів, а є лише прикладом якісного складання інтернет реклами.

  • Якщо на сайт одночасно увійде більше відвідувачів, ніж підключено номерів для підміни, то всім відвідувачам на яких не вистачило номерів буде показаний основний номер телефону сайту який не бере участі в підміні. Основний номер, який не бере участі в підміні обов'язково повинен бути залишений. Щоб уникнути ситуації коли на сайт зайшло більше відвідувачів чим було заплановано (чим підключено підмінних номерів) у Vega Call-Tracking (PCT ) немає ніякого номера для відображення таким відвідувачам.

    Дані по кількості дзвінків на основний номер (який не бере участі в підміні) будуть відображатися в загальній таблиці розділу Call-Tracking в особистому кабінеті Vega, тільки якщо цей номер доданий в PCT з позначкою «статичний». Але аналітика за джерелами переходів на сайт відвідувачів, яким він відобразився буде недоступна. Лічильник PCT, у вкладці «Номери» розділу налаштувань, завжди буде показувати скільки підмінних номерів скільки Вам не вистачає для того щоб кожному відвідувачу, який переглядає Ваш сайт відобразився унікальний номер.

  • Для коректності результатів Call-Tracking не варто підключати в динамічний Call-Tracking Ваші існуючі номери, так як:

    • Якщо мова йде про основні номери, то їх можна підключити в динамічний Call-Tracking з позначкою «статичний номер». Для того щоб бачити в єдиній таблиці Vega Call-Tracking дані за загальною кількістю дзвінків, що надійшли за період який Вас цікавить як на підмінні номера, так і на основний номер для порівняння даних. У разі нестачі підмінних номерів, при одночасному перебуванні на Вашому сайті більшої кількості відвідувачів, ніж кількість підмінних номерів, відвідувачам на яких не вистачило номерів для підміни буде відображатися основний номер.
    • Ваші існуючі номери, з яких раніше здійснювалися вихідні дзвінки і які перебували на сайті і в рекламі могли бути збережені клієнтами, що може в свою чергу спричинити спотворення даних по дзвінках в Call-Tracking, так як на закріплений номер в момент перебування на сайті відвідувача може зателефонувати зовсім інший клієнт.

    З цієї ж причини не рекомендується використовувати підключення в динамічний Call-Tracking підмінних номерів для вихідних дзвінків. Також рекомендуємо переглядати статистику PCT по дзвінкам які були здійснені вперше або унікальним дзвінкам, а не за всіма дзвінками, щоб відсіяти повторні дзвінки клієнтів, які передзвонюють до Вас повторно (слово можна видалити) вже без переходів по рекламі.

  • Ви не отримаєте докладної інформації за джерелами дзвінків, в разі, якщо ви не додасте в Vega Call-Tracking номера з яких налаштована переадресація (які відповідно повинні відображатися / підмінятися на сайті) на підключений до Хмарної АТС Vega sip-номер, так як АТС не буде бачити і обробляти дані по вхідним дзвінкам на такі непідключені в Call-Tracking номери. Ви зможете бачити детальні дані щодо кількості вхідних дзвінків з певного рекламного каналу або елемента (оголошення, банера, ключового слова), тільки якщо для кожного номера з якого налаштовується переадресація, буде виділений окремий закріплений за ним sip-номер підключений до Хмарної АТС Vega, доданий в Vega Call-Tracking. В цьому випадку потрібно буде оплачувати вартість кожної хвилини переадресованого дзвінка по тарифам оператора, з номера якого налаштована переадресація, на напрям на який налаштована переадресація (як за вихідний дзвінок по даному напрямку).

    Порівнюючи кількість дзвінків, які надходять з різних рекламних джерел або рекламних елементів (ключових слів, банерів, оголошень), можна оцінити ефективність реклами. Для цього або кожному рекламному каналу присвоюється свій «власний номер телефону» (Статичний Call-Tracking) або ж кожному відвідувачеві сайту відображається «власний унікальний номер телефону» закріплений за ним на час перегляду сайту (Динамічний Call-Tracking).

  • Унікальний номер для підміни буде закріплений за відвідувачем на період сесії 30 хвилин (прийнятий стандарт).

    Якщо Ви знаєте, що більшість відвідувачів Вашого сайту проводять на ньому менше 30 хвилин, то Ви можете зменшити час сесії відповідно до того, скільки часу проводить абсолютна більшість відвідувачів (90-99%) саме на Вашому сайті, наприклад 10 хвилин. Тоді віджет Vega Call-Tracking відобразить Вам меншу кількість номерів необхідних для відстеження, так як за 10 хвилин відвідувачів буде менше, ніж за 30 хвилин.

    Час сесії легко можна змінити в налаштуваннях віджету Vega Call-Tracking, у вкладці "Опції", поле "Тайм-аут візиту". По закінченню часу сесії (30 хвилин) телефонний номер закріплений за певним відвідувачем буде показуватися новим відвідувачам сайту.