Як знизити витрати на рекламу

18.08.2020

Інші публікації

Як залучати клієнтів, не зливаючи при цьому величезні гроші на рекламу? Як зрозуміти, яке саме рекламне джерело приносить цільовий трафік? Для цього потрібен сервіс, що відслідковує дзвінки з каналів, а також розумна телефонія з великою номерною ємністю, функцією запису розмов і можливістю інтеграції з будь-якою CRM-системою. На прикладі клініки покажемо, як знизити витрати на рекламні кампанії без втрати в конверсії.

Клієнт

Клініка у форматі «клініка в будинку». У рік відкриваються 1-2 нових філії в різних районах міста. Надають Консультації надають різні лікарі. Є лабораторна діагностика, без складних маніпуляцій.

Проблема

1. Немає організованої, динамічної телефонії. Звичайна міська телефонія, яка не дозволяла перемикатися між філіями. Була відсутня можливість збору та аналізу статистичних даних по операторам call-центру, клінікам тощо.

2. Відсутній контроль за рекламними кампаніями, немає розуміння доцільності того чи іншого каналу.

Необхідні сервіси:

• Динамічний колтрекінг (аналіз каналів реклами, для яких важлива аналітика за запитами)

• Статичний колтрекінг (для аналізу нових рекламних каналів з оплатою за покази або дзвінки)

Інтеграція з CRM

• Запис розмов (аналіз скриптів, відповідей операторів call-центру та адміністраторів клінік)

• Обробка пропущених дзвінків

• Графічна аналітика дзвінків і ефективності персоналу

Кнопка зворотнього дзвінка

• Віджети на сайт для утримання клієнтів

Рішення

1. Підключити динамічний колтрекінг на основі IP-телефонії. До кожного нового джерела прив'язується новий номер. Сервіс колтрекінга відстежує дзвінки з усіх каналів, на підставі цього формується статистика.

2. CRM-систему інтегрувати з телефонією, завдяки чому при дзвінку на екрані у співробітника висвічуються всі дані пацієнта (спрацював рекламний канал, історія записів, ПІБ пацієнта). На основі цих даних дзвінок позначається тегами. Також можна прослуховувати записи розмов.

3. Тегування виявляє, які джерела потребують глибокого аналізу. У випадках, коли дзвінок триває більше 60 секунд, ймовірність запису пацієнта вище. Якщо пацієнт записується, дзвінок позначається тегом «Запис» - канал, який приносить більше таких дзвінків, вважається цінним. Якщо ж джерело приносить невеликі за тривалістю дзвінки, значить, тут щось не так і джерело вимагає більш пильної уваги й аналізу.

Результат

1. Прозора аналітика показує, чи приносить реклама клієнтів. Співробітники швидко виявляють проблеми і настільки ж швидко на них реагують.

2. Колтрекінг допомагає компанії планомірно розвиватися. Завжди є ясність, які рекламні кампанії варто масштабувати, а де, навпаки, потрібно урізати витрати.

У результаті використання таких рішень витрати на рекламні кампанії можуть знизитися на 75% без втрати в конверсії.