6 кроків назустріч клієнту. Або навіщо інтегрувати телефонію з CRM-системою
26.08.2020
Інтеграція телефонії з бізнес-рішеннями – це не тільки зручний спосіб роботи «в одному вікні».
Якість спілкування з клієнтом телефоном можна контролювати
21.08.2020
Тому дуже важливо контролювати якість спілкування менеджерів телефоном і проводити аналіз
Як знизити витрати на рекламу
18.08.2020
Як залучати клієнтів, не зливаючи при цьому величезні гроші на рекламу? Як зрозуміти, яке саме рекламне джерело приносить цільовий трафік?
Навіщо бізнесу гарний номер телефону
11.08.2020
Гарний номер телефону для бізнесу є одним із способів залучення уваги покупця. Як стверджують маркетологи, у підприємців є не більше 7 секунд, щоб зацікавити клієнта.

Сторінок: 0
Приблизна кількість результатів :4