Аутсорсинг телеком-інфраструктури
Експерти Vega Telecom готові модернізувати і керувати будь-якими телеком-мережами і обладнанням.
Послуги аутсорсингу
Експлуатація і технічне обслуговування об’єктів телекомунікаційної інфраструктури:
- Телефонія (IP, PRI ISDN): телефонні станції, телефонні апарати, матеріали тощо
- Кабельні лінії і кабельні каналізації
- Радіообладнання
- Канали передачі даних і каналоутворююче обладнання
- Системи електроживлення для телекомунікаційного обладнання
- Системи телеметрії
Перевід до штату провайдера співробітників, що залучені в обслуговуванні інфраструктури
Переоформлення необхідних ліцензій із подальшим юридичним супроводом
Надання послуг каналів передачі даних і доступу до мережі Інтернет
У межах експлуатації телекомунікаційної мережі можливе проведення модернізації
24/7 – централізована служба технічної підтримки
Резервування послуг, що надаються, та забезпечення високого рівня SLA
Управління запасами і облік матеріалів для телекомунікаційних ліній, споруд і обладнання
Надання міжнародного і міжміського телефонного зв’язку
Організація систем оповіщення
Модернізація - можливості аутсорсингу
Організація телефонії: : IP-based АТС
- Надійність
- Гнучкість використання (абонент не прив’язаний до робочого місця)
- Функціональність
Корпоративні мережі: Оптика
- Висока надійність і високі швидкості
- Можливість використання для усіх видів сервісів
Радіорелейні лінії зв’язку: IP РРЛ/Wi-Fi
- Швидкості до 100 Mбіт/с
Переваги аутсорсингу від Vega
Концентрація енергії та ресурсів компанії на основній діяльності
Модернізація телеком-інфраструктури без додаткових інвестицій з боку клієнта
Оптимізація адміністративних витрат
Підвищення ефективності телеком-інфраструктури
Зниження вартості обслуговування на одиницю обладнання
Етапи і умови
Ми орієнтовані на розробку ефективних рішень, які враховують максимально повний бізнес-контекст
Безкоштовний аудит
телеком-сервісів
та інфраструктури клієнта
Презентація рішення
збільшення ефективності
ефективності і оптимізації витрат на телеком
Реалізація рішення
покращення/оптимізація телеком-
сервісів, інфраструктури
За додатковою інформацією звертайтесь до експерта з роботи с корпораціями за телефоном або за адресою [email protected]
(044) 581-61-11
(цілодобово, дзвінки у межах України зі стаціонарних
та мобільних телефонів безкоштовні)