Аутсорсинг телеком-інфраструктури
Експерти Vega Telecom готові модернізувати і керувати будь-якими телеком-мережами і обладнанням.
Послуги аутсорсингу

Експлуатація і технічне обслуговування об’єктів телекомунікаційної інфраструктури:
 Телефонія (IP, PRI ISDN): телефонні станції, телефонні апарати, матеріали тощо
 Кабельні лінії і кабельні каналізації 
  Радіообладнання
 Канали передачі даних і каналоутворююче обладнання 
 Системи електроживлення для телекомунікаційного обладнання 
 Системи телеметрії 
Перевід до штату провайдера співробітників, що залучені в обслуговуванні інфраструктури
Переоформлення необхідних ліцензій із подальшим юридичним супроводом
Надання послуг каналів передачі даних і доступу до мережі Інтернет
У межах експлуатації телекомунікаційної мережі можливе проведення модернізації
24/7 – централізована служба технічної підтримки
Резервування послуг, що надаються, та забезпечення високого рівня SLA
Управління запасами і облік матеріалів для телекомунікаційних ліній, споруд і обладнання
Надання міжнародного і міжміського телефонного зв’язку
Організація систем оповіщення
Модернізація - можливості аутсорсингу
Організація телефонії: : IP-based АТС
 Надійність 
 Гнучкість використання (абонент не прив’язаний до робочого місця) 
 Функціональність 
Корпоративні мережі: Оптика
 Висока надійність і високі швидкості 
 Можливість використання для усіх видів сервісів 
Радіорелейні лінії зв’язку: IP РРЛ/Wi-Fi
 Швидкості до 100 Mбіт/с

Переваги аутсорсингу від Vega

Концентрація енергії та ресурсів компанії на основній діяльності
Модернізація телеком-інфраструктури без додаткових інвестицій з боку клієнта
Оптимізація адміністративних витрат
Підвищення ефективності телеком-інфраструктури
Зниження вартості обслуговування на одиницю обладнання
Етапи і умови
Ми орієнтовані на розробку ефективних рішень, які враховують максимально повний бізнес-контекст
Безкоштовний аудит
телеком-сервісів 
та інфраструктури клієнта
Презентація рішення
збільшення ефективності 
 ефективності і оптимізації витрат на телеком
Реалізація рішення
покращення/оптимізація телеком-
сервісів, інфраструктури
За додатковою інформацією звертайтесь до експерта з роботи с корпораціями за телефоном або за адресою [email protected]
(044) 581-61-11 
(цілодобово, дзвінки у межах України зі стаціонарних
 та мобільних телефонів безкоштовні)
