Скільки потрібно ліній IP-телефонії вашому бізнесу

12.11.2020

Інші публікації

Ще недавно в телефонії під терміном «лінія» мався на увазі кабель, до якого фізично був підключений телефонний апарат. Але зараз все більшою популярністю користується IP-телефонія, де дане поняття має інше значення, а тому його можна вживати в декількох контекстах. Тим, у кого виникло питання про оптимальну кількість ліній IP-телефонії для ведення свого бізнесу, буде цікаво дізнатися, що таке є «лінії» зараз.

Поняття «лінія» у віртуальній IP-телефонії

Для роботи IP-телефонії не потрібні телефонні кабелі, а тому в класичному варіанті визначення «лінії» тут не підходить. Під цим терміном у віртуальної телефонії ховається безліч значень.

Кількість внутрішніх номерів

Іноді під поняттям «лінія» мається на увазі кількість користувачів або число робочих місць, які може «обслуговувати» Віртуальна АТС. Для переключення користувачів всередині корпоративної мережі використовуються внутрішні номери компанії, тобто у кожного співробітника або кабінету є свій внутрішній цифровий ідентифікатор. Якщо трохи заглибитися, то кожному такому ідентифікатором можна налаштувати переадресацію дзвінків і голосову пошту на внутрішній номер.

Кількість телефонних пристроїв

У деяких випадках клієнти можуть розуміти під лінією телефонний апарат, встановлений у певному місці. Така організація пристроїв більш характерна для поліклінік, університетів та інших подібних установ, де телефонні пристрої необхідні в кожному кабінеті без обов'язкової прив'язки до конкретного співробітника. Для подібної організації телефонії хмарні технології за допомогою переадресації дзвінків, дозволять обійтися 1 номером і 1 робочим місцем.

Якщо ж є необхідність для конкретних співробітників організувати по телефону в декількох офісах, тоді працівнику присвоюється додатковий номер, а алгоритм переадресації налаштовуватися таким чином, щоб всі вхідні дзвінки надходили на кілька пристроїв. У такому випадку телефонних апаратів буде більше, ніж користувачів.

При цьому слід розуміти, що кожен абонент корпоративної віртуальної IP-телефонії може здійснювати і приймати дзвінки з різних пристроїв і різних місць, завдяки використанню не тільки SIP-телефонів в офісі, а й софтфонів на мобільних пристроях.

Багатоканальність

Іноді під поняттям «телефонна лінія» мається на увазі кількість дзвінків, які співробітники можуть приймати чи робити одночасно, так звана, багатоканальність. Іншими словами, це можливість кільком клієнтам одночасно дзвонити на один і той же номер. У цьому випадку ніхто з тих, хто додзвонився не почує сигнал «зайнято». Замість цього вони будуть прослуховувати повідомлення автоінформатора або музику. А на екрані співробітника буде відображатися вся черга вхідних дзвінків.

Віртуальні багатоканальні номери дуже зручні для служб підтримки, різних колл-центрів та інших сервісів із великим об'ємом дзвінків.

Кількість телефонних номерів

Також лінія Віртуальної АТС може бути розглянута в контексті кількості телефонних номерів компанії. У цьому випадку в хмарної IP-телефонії можливі два сценарії.

Один віртуальний номер. Варіант з переадресацією на внутрішні короткі коди, присвоєні певного офісу, кабінету або співробітнику. Таким чином, компанія буде мати єдиний корпоративний номер, а для зв'язку з якимось конкретним відділенням, менеджером або оператором необхідно в голосовому меню натиснути відповідну цифру або набрати додатковий цифровий ідентифікатор.

Кілька номерів компанії. Якщо підприємство веде свою діяльність у декількох регіонах, то для кожного з них зручніше використовувати окремий номер з кодом того міста, де знаходиться відділення. Наприклад, для Києва – київські номери з кодом 044, для Дніпра - з кодом 056. Такий хід зробить клієнтів більш лояльними до компанії.

Тепер, ознайомившись з тим, що у віртуальній IP-телефонії може матися на увазі під терміном «лінія», можна чітко визначити, що саме потрібно вашій компанії.