Переваги SIP-телефонії
22.10.2019
Цей вид телефонії настільки зручний і практичний, що активно витісняє традиційну телефонію. У першу чергу це стосується бізнесу. І не дивно, адже вона дозволяє економно і швидко забезпечити компанію зв'язком.
Розглянемо плюси цього виду зв'язку.
По-перше, дешевше, ніж підключення та налаштування аналогової офісної АТС. Ви отримаєте в розпорядження багатоканальний номер, який ніколи не буде зайнятий (якщо у вас буде достатньо співробітників). Також ви можете збільшувати кількість операторів в корпоративній мережі без значних витрат.
По-друге, швидка телефонізація компанії. Ріелтори кажуть про хороші квартири - "заходь і живи". SIP-телефонія - це "заходь і працюй". Навіть якщо ви тільки в'їхали в офіс з голими стінами, і в ньому немає нічого, крім комп'ютера і навушників з гарнітурою. У вас може навіть не бути кабельного Інтернету - достатньо наявності якісного 3G з'єднання.
По-третє, ви платите за дзвінки за базовими тарифами на послуги телефонного зв'язку. Не важливо, де знаходиться абонент. SIP-номери дешевше, ніж установка звичайної телефонної лінії. Особливо це зручно для телефонізації великих підприємств з великою кількістю філій і відділів, які знаходяться в різних місцях.
SIP-телефонія дозволяє об'єднати дані про дзвінки з 1C, CRM, системами аналітики. І зробити ваш бізнес більш ефективним за допомогою цих даних. Наприклад, завдяки SIP-телефонії можливо відстеження дзвінків. А за допомогою коллтрекінга ви зможете бачити, з яких рекламних джерел до вас приходять клієнти, - і приймати правильні рішення для підвищення продажів.
За допомогою SIP-телефонії і коллтрекінга, ви можете стежити за навантаженням на відділ продажів, його ефективністю і контролювати кожного менеджера, прослуховуючи дзвінки. Все це підвищить рівень обслуговування та вплине на відсоток заключення угод.
Немає обмеження по географії. Можна підключити SIP-номери в будь-якій частині світу, де є SIP-телефонія. SIP-номери різних країн можна підключити до коллцентра або відділу продажів незалежно від його місцезнаходження. Наприклад, для Київського офісу можна підключити вхідні номери Мінська, Лондона, Парижа тощо.
Хороший захист від прослуховування, на відміну від традиційних телефонних ліній. Ви можете створити віддалений коллцентру, виділивши для нього SIP-номери. Так, ви заощадите на обладнанні та оренді офісу.
Гнучкі налаштування - ви зможете налаштувати складну схему переадресації між відділами та менеджерами, голосову пошту, автовідповідач, IVR (голосове меню). Можна вибудовувати чергу дзвінків, в залежності від зайнятості менеджерів, записувати розмови і т.п.
Завдяки SIP-телефонії можна налаштувати форму зворотного дзвінка на сайті. Як показує досвід, така форма дозволяє збільшити кількість звернень.
Ви можете налаштувати вашу віртуальну АТС відповідно з вашим робочим графіком і вихідними днями. Наприклад, вона може переадресовувати дзвінки, що надходять в неробочий час, на мобільні номери співробітників.
Більше про SIP-телефонію читайте в наших наступних матеріалах