Vega завершила 2015 рік з чистим прибутком 86,4 млн грн.

14.02.2016

За підсумками 2015 р. розмір чистого прибутку телекомунікаційної групи склав 86,4 млн грн. Оператор збільшив прибуток, підвищивши операційну ефективність, розширивши географічну присутність та поліпшивши якість послуг.

Основні вектори розвитку компанії в 2015 р. були спрямовані на підвищення операційної ефективності, розширення географії присутності і вдосконалення якості послуг та обслуговування абонентів. У 2015 р. Vega побудувала 212 нових Інтернет-зон на власній мережі за сучасними оптичними технологіями. Також команда оператора у рамках оптимізації готувалася до масштабної реструктуризації – переходу від філіальної структури до централізованої.

Прибуток від операційної діяльності оператора склав 8,6 млн грн у порівнянні зі збитками 6,6 млн грн у минулому році. За підсумками року доходи від операційної діяльності компанії склали 604,4 млн грн.

Розмір капітальних інвестицій оператора за результатами 12 місяців 2015 р. склав 64,1 млн грн, які були спрямовані переважно на розвиток мережі.

Сьогодні Vega присутня у 159 населених пунктах 22 областей України, обслуговує близько 440 000 абонентів телефонії та 156 000 користувачів послуги доступу до мережі Інтернет. За звітний період доходи від послуг широкосмугового доступу до мережі Інтернет компанії виросли на 6,5% і склали 126 млн грн. При цьому порівняльне зростання кількості абонентів ШПД у 2015 р. дорівнює 7%*. Доходи від фіксованої телефонії склали 248 млн грн.

Компанія перерахувала 152,8 млн грн у якості податків та зборів до бюджетів усіх рівнів.

Внутрішні системні зміни, впровадження інноваційних рішень, які проводила компанія у другому півріччі 2015 року, сприяли поліпшенню фінансових результатів. Вони дозволили подолати негативний вплив складного соціально-економічного стану в Україні та девальвації національної валюти. Також заходи, націлені на підвищення операційної ефективності та оптимізацію, допомагають бізнесу відновитися після втрати контролю над активом компанії в Криму та складними умовами роботи на території АТО.

«У поточному році у фокусі оператора залишаться підвищення ефективності бізнесу, розвиток зон підключення абонентів за сучасними технологіями насамперед за рахунок модернізації існуючої мережі та нового будівництва. У планах Vega продовжувати інвестувати у проекти M&A, розвиток пакетів послуг, максимально зручних для користувачів. Одним із основних завдань залишається підвищення якості стаціонарного зв'язку для надання комплексного обслуговування юридичних та фізичних осіб», – каже Мурат Чинар, Генеральний директор Vega.

*Без урахування втрати абонентів у зв'язку з припиненням роботи в Криму.