Vega запускає нову послугу «Віртуальний контакт-центр»
02.02.2010
Телекомунікаційна група Vega розпочинає комерційну експлуатацію нової послуги «Віртуальний контакт-центр». З її допомогою можна організувати власний професійний контакт-центр без інвестицій в обладнання і програмне забезпечення, організації технічних площадок і залучення додаткового технічного персоналу. Запуск послуги здійснюється спільно з партнером, компанією Sunflower Communications. Технологічною базою для надання послуги є контакт-центр Cosmocall Universe від компанії CosmoCom.
«На ринку телекомунікаційних послуг існує попит на послуги контакт-центрів, однак придбання дорогого рішення з апаратною частиною можуть собі дозволити тільки крупні компанії з великою базою клієнтів і постійним потоком звернень, - говорить Костянтин Колесов, директор з розвитку бізнесу Vega. - У той же час далеко не всі довіряють свою інформацію аутсорсинговим контакт-центрам. Тому ми вирішили запропонувати нашим клієнтам альтернативний продукт, більш гнучкий і доступний».
Послуга «Віртуальний контакт-центр» об'єднує усі канали комунікації компанії з клієнтами: дзвінки, E-mail, запити, Web-Chat, а також дозволяє аналізувати інформацію про звернення і прогнозувати їх потік. Інтерактивне голосове меню дозволить розподіляти дзвінки між операторами в залежності від предмету питання, кваліфікації оператора, часу доби, а функція запису усіх звернень допоможе контролювати клієнту свій персонал.
Для забезпечення комфортної та ефективної роботи «Віртуального контакт-центру» Vega може надати єдиний національний телефонний номер з кодом 0 (800), дзвінки на який безкоштовні з усіх стаціонарних телефонів в межах України.
«За допомогою послуги «Віртуальний контакт-центр» можна організувати розподілену мережу робочих місць операторів: вдома, в офісі або будь-якому іншому місці, де є комп'ютер і Інтернет від Vega, - розповідає Дмитро Мельченко, начальник відділу управління послугами Vega. - Таке рішення можна реалізувати значно швидше, ніж власний проект - від 5 днів з моменту оформлення замовлення. Тому «Віртуальний контакт-центр» можна використовувати в тому числі і для реалізації короткотермінових проектів і програм».
Організувати роботу «Віртуального контакт-центру» дуже просто: достатньо забезпечити робоче місце оператора (комп'ютер і гарнітуру для переговорів), встановити програмне забезпечення на комп'ютер у відповідності з інструкцією та підключити Інтернет і телефонний номер Vega.
Послуга призначена в першу чергу для компаній з надання послуг: банків і страхових компаній, сервісних центрів, інтернет-магазинів, довідково-інформаційних служб і служб таксі, а також для різноманітних політичних та громадських організацій. «Віртуальний контакт-центр» буде надаватися абонентам-юридичним особам у всіх містах присутності Vega.