Vega впровадила єдиний контакт-центр
18.12.2008
Телекомунікаційна група Vega завершила впровадження єдиного всеукраїнського контакт-центру. Його офіси розташувалися на 5-и регіональних майданчиках – у Києві, Дніпропетровську, Одесі, Львові та Донецьку. Роботу контакт-центру в режимі 24х7х365 забезпечує близько 200 операторів, які пройшли професійну підготовку та навчання на спеціально організованих тренінгах.
«Ми продовжуємо працювати над реорганізацією компанії і приведенням всіх бізнес-процесів до єдиного стандарту, - каже Костянтин Колесов, директор з розвитку бізнесу телекомунікаційної групи Vega. – Створення єдиного контакт-центру дозволить нам спростити процедури інформаційної та сервісної підтримки, і завдяки цьому підвищити якість обслуговування наших клієнтів».
Для реалізації проекту на тендерних засадах було вибране рішення IP контакт-центру від компанії Cosmocom. Програмне рішення Cosmocom поєднує на одній платформі можливість обробки будь-якого звернення клієнта (дзвінок, e-mail, web-запит та ін.). Його використання дозволило скоротити строки впровадження проекту до двох з половиною місяців.
«Вже сьогодні ми відповідаємо майже на 15000 запитів на день, - розповідає Олена Іконнікова, комерційний директор телекомунікаційної групи Vega. – Разом із початком роботи єдиного контакт-центру ми плануємо запускати нові сервіси самообслуговування та розвивати додаткові канали комунікації з клієнтом, зокрема web-запити».
На всій території України контакт-центр працює по єдиному номеру телефону 8 800 600 0 600. Крім того, у кожному місті, де працює Vega, діє міський номер контакт-центру.