Vega передала контакт-центр на аутсорсинг

17.04.2016

Для підвищення якості сервісу, а також для збільшення ефективності бізнесу в цілому національний оператор перевів ключову функцію обслуговування абонентів – національний контакт-центр – на аутсорсинг.

Партнером телекомунікаційної групи стала міжнародна компанія Global Bilgi – провідний центр з управління взаємовідносинами з клієнтами. Досвідченим агентам-співробітникам Vega компанія Global Bilgi запропонувала роботу відповідно до їхніх досвіду та компетенцій. Сьогодні 178 операторів, які фізично знаходяться у Дніпропетровську, Львові та Харкові, не тільки обслуговують вхідні дзвінки абонентів і звернення в онлайн-чаті, а й продають продукти та послуги провайдера. А також у тісній співпраці з суміжними підрозділами Vega здійснюють технічну підтримку клієнтів компанії.

«У фокусі уваги менеджменту Vega сьогодні – підвищення рівня обслуговування абонентів. Компанія прийняла рішення довірити функцію колл-центру професійному партнерові зі світовим досвідом, який буде виконувати роботу з підтримки клієнтів більш ефективно, поліпшить процеси продажів та обслуговування абонентів, підвищить якість підготовки персоналу, – розповів Мурат Чинар, Генеральний директор Vega. – Для нас це ще один крок до європейської моделі ведення бізнесу».
«Global Bilgi є міжнародною компанією з управління взаємовідносинами з клієнтами. Наша місія – поліпшення клієнтського досвіду та оптимізація бізнес-процесів шляхом впровадження кращих світових практик. Цю мету ми поставили перед собою, у тому числі і для проекту Vega. Я впевнений, що вже найближчим часом клієнти компанії відчують якісні зміни сервісу, – каже Валерій Свєтлов, Генеральний директор компанії ТОВ «Глобал Білгі».

Global Bilgi – провідний центр з управління взаємовідносинами з клієнтами. Ключові напрямки роботи – обслуговування та клієнтська підтримка, продаж телефоном, залучення клієнтів, телемаркетинг, технічна підтримка, утримання клієнтів і управління їх лояльністю; комунікація з клієнтами декількома каналами: телефон, IVR, електронна пошта, SMS, Інтернет і соціальні медіа. У компанії працює більше ніж 13 тисяч співробітників. В Україні свою діяльність Global Bilgi почала у жовтні 2008 року і на сьогоднішній день в компанії працює більш ніж 800 чоловік. Операційні центри Global Bilgi розташовані в чотирьох містах – Києві, Дніпропетровську, Сумах та Харкові.

Globalbilgi

Globalbilgi