Телекомунікаційна група Vega запускає нову послугу «Оренда контакт-центру 24»
02.09.2014
Оператор пропонує послуги професійного контакт-центру Vega для клієнтів – юридичних осіб. Аутсорсинговий контакт-центр – це надійний канал зв'язку і досвідчений помічник в сучасному бізнесі. Крім того, послуга економить на утриманні офісу та операторів, організує спілкування з клієнтами без витрат на підбір персоналу, забезпечує цілодобовий зв'язок з клієнтами і партнерами з інших часових поясів.
Запропонований сервіс – по суті багатоканальний номер телефону (міський або 0-800) для організації цілодобової служби підтримки клієнтів, на який або з якого будуть здійснюватися дзвінки. Зателефонувавши за цим номером і спілкуючись із професійним оператором контакт-центру, клієнт буде перебувати у повній упевненості, що він розмовляє із співробітником Вашої компанії.
Більш детально про послугу «Оренда контакт-центру 24» – за посиланням та за телефоном цілодобової підтримки 0 800 60 00 60.
Довідка:
Національний контакт-центр Vega працює з 2008 р. У підрозділі розвинені основні напрямки обслуговування: робота з вхідними дзвінками абонентів, вихідні дзвінки (вітання в мережі нових абонентів, робота з боржниками, активні продажі), підтримка web-чату на базі корпоративного сайту в режимі онлайн, робота зі зверненнями, отриманими о електронною поштою , моніторинг форумів та блогів. Національний контакт-центр телекомунікаційної групи Vega займає ключові місця за якістю телефонного обслуговування клієнтів серед телекомунікаційних компаній України. Дослідження рівня телефонного обслуговування контакт-центрами у 2010-2013 рр. проводилося Клубом керівників контакт-центрів HotSkills при Українській асоціації директ-маркетингу (УАДМ). За результатами дослідження, співробітники контакт-центру Vega отримали високі бали в розрізі базових навичок ведення телефонної розмови, стилю спілкування з клієнтом, за знання предметної області та процедурної частини процесу обслуговування абонента