Телефонія від Vega тепер стала більш зручнішою для абонента!

31.05.2009

З 1 червня 2009р. Vega запускає нову послугу для абонентів телефонії - «Персональный код абонента». Вона дає можливість управляти послугою телефонії на відстані, без відвідування Центру продажу та обслуговування за допомогою дзвінка в контакт-центр Vega за тел. 8 800 600 0 600.

«Персональний код абонента» дає можливість:

1) змінити тарифний план
2) активувати або відключити додаткові послуги телефонії
3) замінити або доповнити особисту контактну інформацію (контактну особу, контактний телефон, e-mail і т.д.)
4) змінити адресу доставки рахунку
5) замовити послугу доставки рахунку, деталізації телефонних дзвінків по електронній пошті

Щоб замовити послугу «Персональний код абонента» і управляти послугою телефонії, необхідно звернутися з письмовою заявою у найближчий Центр продажу та обслуговування Vega. Абоненту присвоюється унікальний номер-пароль з 8 цифр, який він під час розмови називає Контакт-центру і отримує можливість управління своєю телефонною лінією. Послуга безкоштовна та діє для абонентів - юридичних та фізичних осіб.