Національний телеком-оператор Vega збільшив доходи за перше півріччя
28.07.2021
Дохід Національного телеком-оператора Vega за 6 місяців 2021 року склав 281.6 млн грн, що, у порівнянні з показниками 2020 року, більше на 2%. В основному доходи зросли завдяки надходженням за послуги оптоволоконного доступу в Інтернет за технологіями FTTx і GPON. Загалом дохід від інтернет-послуг досягнув 82.8 млн грн, з них за оптичними технологіями – 76.9 млн грн. EBITDA за вказаний період становить 51,1 млн грн.
Дохід від продажів послуг інтернету іншим операторам/провайдерам напрямку динамічно зріс і перевищив 25.5 млн грн. У порівнянні з першим півріччям 2020-го, на 27% збільшились доходи від VoIP телефонії. Такий ріст зумовлений активною міграцією мідних сервісів на оптичні мережі та новими включеннями клієнтів.
За шість місяців поточного року компанія спрямувала суттєві кошти на розвиток бізнесу. Відповідні інвестиції склали понад 51.6 млн грн, що на 63 % більше, у порівнянні з тогорічними капітальними інвестиціями. Значну частину коштів було направлено на будівництво нових зон за технологією GPON, модернізацію станційного обладнання та розширення ємності магістральних каналів зв’язку нового Дата центру.
«Наш стратегічний курс розвитку бізнесу на найближчий період – розширення покриття інтернет-доступу за сучасними надшвидкими технологіями. Це потребує чималих вкладень, але розвиток мереж – це далекоглядна ціль, адже попит на високі швидкості постійно стрімко зростає. Збільшення інвестицій у новітні телеком-рішення сьогодні є вкладом у стабільність доходів завтра. Gigabit by Vega вже доступний у більш ніж 200 тис. домогосподарств Києва, Одеси, Львова, Дніпра, Харкова і Запоріжжя. У результаті маємо понад 5000 абонентів гігабітного інтернету. Загалом на кінець першого півріччя ми вийшли на 1000 включень нових абонентів за оптичними технологіями в місяць», – прокоментував Генеральний директор Мурат Чинар.
За даний звітний період поточного року ПрАТ «Фарлеп-Інвест» перерахувало 47,2 млн грн податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.
Нагадаємо, що піклуючись про здоров'я працівників та абонентів, усі роботи з обслуговування клієнтів компанія проводить слідуючи нормам безпеки й дотримуючись усіх заходів із запобігання поширення на території України вірусу COVID-19.