Vega почала співпрацювати з новим контакт-центром ARCE

03.04.2019

vega new call-center arce

У березні національний телеком-оператор Vega почав співпрацю з новим колл-центром.

Провайдер довірив одну з ключових функцій з обслуговування своїх абонентів професіоналам з компанії ARCE, яка успішно працює на ринку з 2007 року і співпрацює з низкою провідних українських та міжнародних компаній. Новий партнер запропонував найкращі умови і готовий активно розвивати всі ключові аспекти обслуговування клієнтів Vega: проводити професійні консультації, якісно обробляти усі види звернень та оперативно знаходити рішення для клієнтів, а також суттєво посилити напрям продажів, фокусуючись на просуванні комплексних послуг існуючим та новим клієнтам.

«Ми раді, що для нашого партнера, компанії ARCE, турбота про клієнта та професіоналізм є найвищими пріоритетами, і впевнені, що такий підхід дозволить забезпечити високі стандарти сервісу, значно поліпшити клієнтський досвід, залучити безліч нових користувачів для Vega і допоможе істотно підвищити ефективність нашого бізнесу», – коментує комерційний директор телекомунікаційної групи Vega Юрій Швець.

«Vega – сильний національний бренд, системний бізнес. Залучатися до завдання компанії з такими вступними цікаво та почесно, – зазначає генеральний директор ARCE Володимир Мельник. – Але ще більше нам імпонує факт, що в основу свого комерційного успіху Vega закладає насамперед створення по-справжньому зручних та зрозумілих рішень для своїх користувачів. Ми чудово розуміємо, наскільки важлива в такому підході функція лінії підтримки. Нам належить якомога швидше вивчити всі нюанси, щоб стати надійним продовженням клієнтоорієнтованої стратегії Vega telecom».

Перехід національного колл-центру Vega до нового партнера пройшов без ускладнень. Наразі завершено перехідний період, усі системи працюють в штатному режимі, IVR налагоджений, оператори пройшли необхідне навчання та володіють експертизою і повним арсеналом інструментів для якісного обслуговування клієнтів компанії.