Абоненти Vega залишатимуться на зв’язку, незалежно від балансу на рахунку.

01.03.2022

Національний телеком-оператор, який входить до групи компаній Vodafone Україна, повідомив, що абоненти Vega та Gigabit by Vega залишатимуться на зв’язку, навіть якщо немає достатньо коштів для сплати за послугу фіксованого інтернету та телефонії. У компанії повідомили, що у багатьох абонентів фізичних осіб зараз може не бути можливості оплачувати послуги, тому з 1 березня сервіси працюватимуть без відключення через несплату.

В усіх регіонах присутності технічні фахівці цілодобово моніторять мережі й роботу обладнання, інші спеціалісти також працюють у посиленому режимі - усі готові оперативно реагувати на можливі проблеми зі зв’язком, спричинені зовнішніми чинниками.

«Тисячі клієнтів Vega розраховують на нашу професійність та надійність сервісів зараз, як ніколи раніше, тому ми робимо все можливе, щоб вони отримували послуги у повному обсязі. Найголовніше для нас – безпека людей. Доступ до інформації, зв’язок з рідними та оперативне реагування і є зараз запорукою безпеки. Наша команда віддано працює і ми не хочемо, щоб у цей час хтось турбувався про мінусовий баланс чи дату оплати інтернету. Будь ласка, турбуйтеся про близьких, свій захист та здоров’я, допомагайте захисникам на передових. Ми дуже дякуємо нашим ЗСУ, віримо в них і в перемогу», – прокоментував генеральний директор Сергій Скрипніков.

Нагадуємо, що обслуговування клієнтів відбувається онлайн за телефонами +38 (099) 177 50 50, 0 800 60 10 61, 0 800 60 45 96, на офіційній сторінці у facebook та в чаті на сайті компанії.