«Дні продажу» для менеджерів масового та бізнес-сегментів Vega

10.08.2018

У липні пройшли виїзні сесії менеджерів з продажу у масовому та бізнес-сегментах Vega з усіх регіонів України.

Вперше за довгий час вся команди В2В- і В2С-секторів продажу зібралася разом і отримала можливість обговорити першочергові питання діяльності, серед яких:

- основні інгредієнти для успіху продажів
- застосування піксельної стратегії для підвищення ефективності
- управління особистої продуктивністю за допомогою воронки продажів
- повноваження та відповідальність менеджера з продажів

Крім того, учасникам зустрічей було презентовано й спільно з ними опрацьовано нову систему мотивації співробітників В2В і В2С-секторів, яка вступила в силу з початку 3-го кварталу 2018 року.

Спілкування й додаткові вводні від керівників Комерційної дирекції (департаментів з обслуговування абонентів, планування і аналітики, відділу маркетингу), а також інших функціональних підрозділів (технічної, фінансової дирекцій) чітко ілюстрували, що досягнення результатів у В2В й В2С-продажах – це перш за все командна робота і продемонстрували всім учасникам виїзних сесій, що, як і прийнято в команді, кожен повинен проявляти ініціативність, наполегливість й відповідально виконувати свою роль.

Генеральний директор компанії з перших вуст поділився з усіма присутніми, в якому напрямку рухається Компанія і якою має бути формула успіху для досягнення результатів як в бізнес-сегменті продажів, так і в масовому секторі.

На завершення проведених «Днів продажу» було розроблено конкретні кроки на найближчий час, серед яких: формалізувати нову презентовану політику мотивації; сформувати конкретний план дій і впровадити все, що було намічено на заході; не втрачати тісний контакт та обмін успішним досвідом між продавцями всіх регіонів; не переставати проявляти ініціативність та не миритися з неефективністю і будь-якими внутрішніми і зовнішніми бар'єрами.

Всіх учасників виїзних сесій організатори закликали пам'ятати про те, що вони відповідають за всі результати продажів на своїй території, що саме їхня інформація про потреби абонентів, а також ініціативи щодо активностей є запорукою успіху всієї компанії .

За результатами зустрічей серед учасників було проведено опитування для отримання зворотного зв'язку про захід з метою удосконалення проведення подібних заходів у майбутньому.