Особистий кабінет Vega - інструмент абонента для контролю платежів і нарахувань - став ще більш функціональним
26.12.2013
Для абонентів, підключених до IP ліній (тих, які замовили пакет додаткових послуг «VocalTek») з'явилася можливість управляти наступними додатковими послугами через Особистий кабінет: АнтиАВН, Блокування міжнародного/міжміського зв'язку, Заборона вхідних викликів, Очікування виклику і Переадресація безумовна/за сигналом «зайнято» і послуга «Знайди мене».
Замовити пакет додаткових послуг можна в ЦПО Vega або зателефонувавши за телефоном цілодобової служби підтримки 0 800 60 00 60.
Крім того, що ОК допомагає оперативно і віддалено отримувати довідкову інформацію і управляти послугами, він дозволяє брати участь у вигідних акціях: абоненти Vega, зареєстровані в ОК, купують побутову техніку і отримують гарантовані подарунки. Також вони можуть придбати дитячі товари та лікувальну косметику в мережі «Аптека Доброго Дня» зі знижками.