Консультант контакт-центр Vega отримав нагороду «DzWINNER»

07.10.2015

Пікулицька Мар'яна – оператор Національного контакт-центру телекомунікаційної групи Vega – зайняла 2 місце в номінації «Консультант року» конкурсу "DzWINNER".

Протягом трьох етапів конкурсу з 25 травня по 5 вересня Мар'яна продемонструвала високу кваліфікацію і потрапила до числа кращих консультантів контактних центрів року. Дана номінація передбачена для операторів, які займаються обслуговуванням, утриманням клієнтів, а також рішенням конфліктних ситуацій в ході телефонної розмовиа.

Мар'яна працює в компанії 3,5 роки у львівському контакт-центрі Vega. Визнання з боку Всеукраїнської асоціації контактних центрів її професійних навичок співробітник вважає підтвердженням своєї високої кваліфікації у сфері обслуговування, а також свідченням дбайливого та відповідального ставлення компанії до своїх клієнтів. «Система обслуговування, передбачена в контактному центрі телекомунікаційної групи Vega, спрямована на ефективне вирішення запиту абонента, – каже Мар'яна Пікулицька. – Ми своєю роботою намагаємося показати, що Vega не тільки надає послуги зв'язку, а й піклується про своїх клієнтів. Усі мої колеги з колл-центру Vega при можливості могли б продемонструвати максимальний рівень компетенцій і прихильність професії»».

«Компанії критично важливо, щоб абоненти при зверненні до Vega спілкувалися з висококваліфікованими професіоналами на іншому кінці дроту. Сьогодні контактний центр – це не просто обслуговування, це спілкування, підтримка, допомога нашим користувачам: за телефоном 0 800 60 00 60, в онлайн чаті, на сайті компанії, у блогах і форумах. Наші співробітники – це голос нашої компанії для людей. Ми високо цінуємо професіоналізм операторів контакт-центру, тому що інформація, залишена кожним абонентом, – це перший крок до вдосконалення наших сервісів. Усі отримані відгуки і дані консолідуються, аналізуються й використовуються для поліпшення якості послуг та обслуговування клієнтів Vega», – розповідає керівник PR-департаменту Vega Яна Петрова.

Нагадаємо, у червні 2015 року контакт-центр Vega був названий одним з найкращих за якістю сервісу серед колл-центрів українських телеком-компаній.

Національний контакт-центр Vega (НКЦ) – структурний підрозділ оператора, яке обслуговує абонентів, співпрацює з відповідальними функціями компанії для оперативного реагування та вирішення питань клієнтів. У НКЦ працює більше 200 співробітників, які знаходяться на майданчиках у Львові та Дніпропетровську.

Нагорода "DzWinner" – це найвище визнання професійних навичок номінантів, присуджується Всеукраїнською асоціацією контактних центрів представникам галузі за внесок у розвиток індустрії.