«Кодекс корпоративної етики» від Vega

17.02.2015

Телекомунікаційна група Vega будує свій бізнес не просто на продажах, але і на довірі – довірі суспільства і ринку, довірі споживачів до компанії, довірі співробітників один до одного і до компанії як роботодавця. Щоб завоювати цю довіру і авторитет, а також бути лідером галузі телеком послуг, компанія, забезпечуючи високу якість послуг та обслуговування, прагне при цьому вести свій бізнес відкрито та чесно. Прийняття Кодексу корпоративної етики стало важливим інноваційним впровадженням для всього колективу компанії.

Корпоративні стандарти ділової етики і регламентація діяльності співробітників Vega у складних етичних ситуаціях, а також дотримання принципів та правил ведення бізнесу на підставі чинного законодавства України та етичних норм – ось дві основні мети «Кодексу корпоративної етики» Vega – головного керівництва у роботі для всіх співробітників оператора.

Документ охоплює найрізноманітніші сфери взаємодій між співробітниками, відображає погляди, цінності, переконання її працівників, будучи по суті філософією телекомунікаційної групи Vega і підвищуючи корпоративну ідентичність членів колективу.

Кодекс регламентує принципи діяльності і взаємин співробітників компанії, серед яких – будувати роботу з партнерами чесно, порядно і з повагою, дотримуватися політики компанії та підвищувати її продуктивність, цінувати надану довіру, уникати конфліктів інтересів, дотримуватися ділового етикету, проявляти ввічливість, тактовність і коректність, бути відносно компанії лояльними, прозорими, сумлінно дотримуватися робочих положень та регламентів.