Підсумки Vega за 2016-й: зростання числа інтернет-користувачів та розвиток мережі
05.02.2017
У 2016 році Vega продовжила нарощувати частку користувачів широкосмугового доступу до мережі інтернет. Сумарний потік зовнішнього трафіку збільшився на 10%, досягаючи у ширині 110 Gb.
Компанія прагне забезпечити зростаючі обсяги передачі даних у майбутньому. Так, у 2016 році розпочато будівництво власної магістральної DWDM-мережі, яке планується завершити до кінця поточного року. Це збільшить пропускну здатність мережі більш ніж у 20 разів – з 0,4 до 9,6 Тбіт/с та дозволить телеком-оператору стати активним учасником транзиту трафіку під час передачі даних до Європи, Росії, Азії.
Для нових абонентів у 2016 році компанія побудувала 70 нових інтернет-зон з використанням технологій FTTx і GEPON, найбільші з яких організовані у Дніпрі, Запоріжжі, Одесі, Кривому Розі та Миколаєві. Ще в 9 інтернет-зонах мідну мережу було замінено на оптоволокно, що забезпечує істотне підвищення швидкості передачі даних – до 1,2 Гбіт/сек – а також скорочує ймовірність поривів та крадіжок. Більш того, у кінці року компанія почала проект по заміні мережі з використанням інноваційної технології GPON у центрі Києва по вул. Гончара. Клієнти Vega, які мешкають у цьому районі, зможуть отримати доступ до інтернету на швидкості 2,5 Гбіт/сек.
Також компанія активно розвивала додаткові сервіси – створювала зони Vega Wi-Fi (відкритий інтернет), удосконалювала функціонал сервісу IP-телефонії та розробила мобільний додаток для Vega TV. Також телеком-оператор побудував першу у своїй історії Indoor Broadcast System – розподілену антенну систему для посилення сигналу мобільних операторів у реконструйованому ЦУМі.
На роботу компанії вплинула світова тенденція падіння попиту на фіксовану телефонію. Кількість клієнтів у цьому сегменті зменшилося приблизно на 10%, що вище міжнародних показників (7%), але нижче середнього значення по Україні. У минулому році клієнти Vega здійснили близько 181 млн вихідних дзвінків.
«У 2016 році Vega розвивалася відповідно до прийнятої стратегії – стати постачальником комплексних телеком-рішень та нарощувати свою частку у бізнес-сегменті. Ми зосередилися на створенні повноцінної бази для подальшого розвитку бізнесу – почали будівництво власної магістральної мережі, оновили існуючі або запустили нові сервіси. Зробили ряд змін у внутрішніх бізнес-процесах та системі взаємодії з клієнтами. Як і в 2016-му, у поточному році ми хочемо зосередитися на підвищенні якості нашої роботи, щоб, побудувавши базу, розвивати бізнес кількісно», – зазначив Мурат Чинар, Генеральний директор національного телеком-оператора Vega.