Інноваційний антикризовий маркетинг від Vega

08.06.2009

Vega стала партнером I-ого Міжнародного фестивалю інноваційних рекламно-маркетингових технологій «Ремаркетинг 2009», який відбудеться 5 червня 2009р. у Харкові, у найкрупнішому ПВЦ «Радмір Експохол».

Головне завдання фестивалю «Ремаркетинг 2009» - створення умов для зустрічі спеціалістів різноманітних сфер маркетингу з метою розробки «нового курсу» для виведення цієї галузі з нинішньої кризи. Під час заходу відбудеться ток-шоу «Виживуть тільки найсильніші» за участю ТОП-спікерів фестивалю (Мартіна Аллеса, Максима Лазебника, Ірини Лілик, Євгенія Ромата, Сергія Лихоманенка і Ростислава Касьяненко); майстер-клас Мартіна Аллеса, генерального директора однієї з найбільших компаній в області комунікаційних послуг Ogilvy Group (USA); секційна робота за основними галузями актуальних комунікаційних послуг: антикризовий маркетинг, реклама, PR, креативні розробки, під модеруванням найбільш авторитетних експертів в цих областях; кінопоказ найкращих рекламних роликів Європи за 20 років за версією міжнародного конкурсу EPICA і найкраща телереклама за версією Київського міжнародного фестивалю реклами 2009 - «Акули реклами».

Участь у заході візьмуть представники різних компаній, які працюють на ринку маркетингових послуг, ТОП-менеджери провідних компаній, досвідчені і молоді спеціалісти-маркетологи, представники громадських організацій і ЗМІ, представники і студенти маркетингових факультетів.

Фестиваль організований агентством Kharkov Leading Media за підтримки PR-ліги України, Всеукраїнської рекламної коаліції, Спілки рекламістів України, Української асоціації маркетингу.