Як налаштувати переадресацію на телефонному номері оператора?

Як налаштувати переадресацію на телефонному номері оператора?

Послуга переадресації виклику від оператора дає можливість перемикати вхідні дзвінки на будь-який інший телефонний номер в Україні. Виклики, що надходять на Ваш телефон, можуть бути переадресовані на телефон міської мережі, на мобільний телефон в Україні.

Види переадресації

Переадресація «зайнято» » означає, що коли Ваш апарат зайнятий (вже розмовляєте з кимось), то новий вхідний дзвінок автоматично переадресовується на телефонний номер, який Ви заздалегідь задали.

Переадресація «не встиг відповісти» означає, що коли Ви протягом якогось часу не відповідаєте на дзвінок, що надійшов, то виклик автоматично скеровується на номер, який Ви раніше вибрали. Але якщо Ваш телефон вимкнений або поза зоною дії мережі, дзвінок не буде переадресовано. Той, хто телефонує, чує повідомлення, що апарат абонента поза зоною дії мережі. У цьому випадку Ви можете скористатися послугою переадресації у разі недосяжності (переадресація «недоступний»).

Переадресація «недоступний» означає, що коли Ваш телефон вимкнений або поза зоною дії мережі, то кожен вхідний дзвінок автоматично переадресовується на інший телефонний номер. Коли абонент вмикає свій апарат або повертається в зону дії мережі оператора, вхідні дзвінки приймаються за звичайною схемою.

Безумовна переадресація (усі дзвінки) означає, що кожний вхідний дзвінок автоматично переадресовується на телефонний номер, який Ви вибрали (наприклад, на домашній номер). При цьому Ваш телефонний апарат не телефонує. Зазвичай послуга активна навіть у тому разі, коли апарат вимкнений. Для того щоб Ваш телефон знову приймав вхідні дзвінки, переадресацію потрібно скасувати.

Укртелеком

- Переадресація «зайнято» - замовлення послуги *61*Номер телефону#, вимкнення послуги #61#;
- Переадресація «не встиг відповісти» - замовлення послуги **61*Номер телефону#, вимкнення послуги #61#;
- Безумовна переадресація - замовлення послуги **21*Номер телефону#, вимкнення послуги #21#.

Киевстар

- Переадресація «зайнято» – замовлення послуги **67*Номер телефону#, вимкнення послуги #67#;
- Переадресація «не встиг відповісти» замовлення послуги **61*Номер телефону#, вимкнення послуги #61#;
- Переадресація «недоступний» замовлення послуги **62*Номер телефону#, вимкнення послуги #62#;
- Безумовна переадресація - замовлення послуги **21*Номер телефону#, вимкнення послуги #21#.

МТС

- Переадресація «зайнято» - замовлення послуги *67*Номер телефону#, вимкнення послуги ##67#;
- Переадресація «не встиг відповісти» - замовлення послуги *61*Номер телефону#, вимкнення послуги ##61#;
- Переадресація «недоступний» - замовлення послуги *62*Номер телефону#, вимкнення послуги ##62#;
- Безумовна переадресація - замовлення послуги *21*Номер телефону#, вимкнення послуги ##21#.

life:)

- Переадресація «зайнято» - замовлення послуги **67*Номер телефону#;
- Переадресація «не встиг відповісти» – замовлення послуги **61*Номер телефону#;
- Переадресація «недоступний» - замовлення послуги **62*Номер телефону#;
- Безумовна переадресація - замовлення послуги **21*Номер телефону#;
- Отменить все типы переадресации - ##002#.