IP телефонія. Міфи і упередження
12.11.2019
Давайте зануримося у чарівний світ телефонного зв'язку. За останні роки телеком технології зробили величезний стрибок. Та прикро дізнаватися, коли питаєш в людей, що телефонію вони досі уявляють як розмови через старовинний апарат із таким кучерявим проводом. Час розвіяти ці міфи!
"Наш номер у нас давно.
Він у нас в рекламі!"
Клієнти не пам’ятають вашого номеру. Номер на сайті або в інтернет-рекламі можна змінити за 2 хвилини. Номер у флаєрах – у наступному тиражі.
"У нас тут ремонт, а ви будете стіни свердлити, тягти кабель"
IP-телефонія працює через Інтернет. Додаткових кабелів і дір у стінах не потребує.
"У нас є мобільні"
Через MNP (Mobile Number Portability – послуга ПОВНОГО перенесення номеру до іншого оператора),
ви не можете напевне знати, на який оператор телефонуєте. Тобто ви не можете контролювати і планувати свої витрати. IP телефонія – це стабільні тарифи на мобільні оператори.
"Навіщо нам застарілий апарат?"
Користуватися IP телефонією можна по-різному: ноутбук із навушниками, додаток на смартфоні, IP-телефон, GSM-шлюз + sim-картки. Залежить від вашого бажання.
"У трубці
скрекоче звук"
Сучасна телефонія – це передача цифрового сигналу, якісний звук, та більш стабільний зв’язок, ніж мобільний.
"Ми майже не телефонуємо"
IP телефонія це не тільки телефонні розмови. Вона дозволяє керувати бізнес-процесами:
• зворотній дзвінок з сайту, щоб збільшити звернення до вашої компанії
• багатоканальні лінії, щоб вам додзвонилися
• журнал дзвінків, щоб вести велику базу клієнтів
• запис розмов, щоб виявити потреби клієнтів і успішно завершити угоду