Налаштування інтеграції з BPM'Online
Налаштування інтеграції з BPM'Online
Навіщо це потрібно
Інтеграція з BPM'Online надасть додаткові можливості при роботі в CRM, такі як:
- спливаюча картка з ім'ям контакту або ліда;
- прикріплення дзвінків в історії контакту/ліда, а також прикріплення дзвінків із записом розмов в розділ дзвінків CRM - системи;
- автоматичне створення карток контакту/ліда. Cистема автоматично створює картки контактів або лідів, за якими був дзвінок;
- напрямок дзвінка при вхідному виклику на відповідального менеджера, який вказаний в картці контакту / ліда.
Як почати користуватися
Для налаштування інтеграції Vega з BPM'Online необхідно виконати наступні дії:
- Налаштувати інтеграцію в особистому кабінеті Vega;
- Встановити розширення Vega в браузері Google Chome; Налаштування інтеграції в особистому кабінеті Vega.
Для налаштування інтеграції з особистим кабінетом Vega, необхідно виконати наступні кроки:
1. Увійти в особистий кабінет Vega з правами адміністратора;
2. Перейти до головного меню в розділ «Налаштування» (Мал. 1 пункт 1);
3. Вибрати розділ «Інтеграції» (Мал. 1 пункт 2);
4. Знайти блок CRM системи під назвою «Terrasoft BPM'Online» (Мал. 1 пункт 3) і натиснути кнопку «ДОДАТИ»;
5. На сторінці налаштувань інтеграції заповніть наступні поля:
- в полі «Домен» встановіть посилання на Ваш особистий кабінет BPM'Online (Мал. 2 пункт 1). Наприклад: 018364-sales-enterprise.bpmonline.com;
- в полі «Логін» встановіть логін який Ви використовуєте для входу в особистий кабінет BPM'Online (Мал. 2 пункт 2). Наприклад: Іван Іванов;
- в полі під назвою «Пароль» встановіть пароль який використовується для входу в особистий кабінет BPM'Online (Мал. 2 пункт 3).
6. Після налаштування полів натисніть кнопку «ЗБЕРЕГТИ» (Мал. 2 пункт 4), якщо всі дані коректні статус підключення інтеграції зміниться з червоного на зелений. Якщо підключитися не вдалося, видаліть поточні дані і виконайте налаштування повторно. Якщо після повторного налаштування підключитися не вдалося, зверніться в технічну підтримку компанії Vega.
7. Після вдалого підключення, встановіть додаткові параметри в залежності від потреб. Додаткові налаштування складаються з таких пунктів:
- Запитувати відповідального. При вхідному дзвінку, телефонія може маршрутизувати дзвінок відповідальному співробітнику зазначеного в картці клієнта. Для коректної роботи даної можливості, необхідно щоб e-mail адреси співробітників в CRM, збігалися з e-mail адресами співробітників в Хмарній АТС Vega. Хмарна АТС маршрутизує дзвінок на телефон з e-mail-ом співробітника відповідно e-mail-у зазначеному у відповідального в CRM співробітника;
- Прикріплювати дзвінки. Після завершення дзвінка, хмарна АТС може прикріплювати дзвінки в картку клієнта. Дзвінок не буде прикріплений, якщо в момент завершення дзвінка не було створено картку клієнта;
- Створювати сутність. Встановлює яку сутність, контакт або лід, створювати при кліці на спливаючу картку клієнта і автоматично в кінці робочого дня (дивіться наступний пункт);
- Створювати сутність при дзвінках (якщо відсутня). Встановлює необхідність створювати контакт / лід якщо дзвінок відбувся але контакт / лід по дзвінку не було створено. Автоматичне створення суті відбувається після 21:00 по всім не доданим в CRM карткам і дзвінкам.