Як додати/налаштувати відділ (групу) користувачів
Як додати/налаштувати відділ (групу) користувачів
У цьому розділі ми виконаємо кроки для організації власного відділу з опрацювання дзвінків.
Створювати відділ для приймання дзвінків почнемо з того, що створимо для них окрему групу у Віртуальній IP АТС Vega.
1. Заходимо в панель керування і, використовуючи панель навігації зліва, переходимо на вкладку «Користувачі/Додати групу»;
2. Тепер створимо групу для операторів сall-центру. Ми плануємо створити трьох операторів, у назві групи вводимо «Operatori» (або іншу назву на Ваш розсуд). Спробуймо розібратися з іншими важливими для нас полями, з частиною яких Ви вже знайомі.
3. Короткий номер групи – це внутрішній номер групи. У нашому випадку дзвінки в сall-центр будуть здійснюватися безпосередньо з міського номера, тому для голосового вітання короткий номер групи не потрібен, але для внутрішніх дзвінків у компанії його потрібно вказати, наприклад «200»;
4. Алгоритм розподілу – тут можна вибрати, як черга вхідних дзвінків буде розподілятися між операторами в групі, далі ми докладно опишемо, як за допомогою цього поля можна налаштувати різні варіанти розподілу дзвінків;
5. Час на приймання дзвінка – час (у секундах), який виділяється вільному операторові на те, щоб взяти слухавку. Якщо протягом цього часу оператор не взяв слухавки, то дзвінок переводиться на наступного вільного оператора;
6. Мелодія замість гудків – клієнт, здійснюючи дзвінок у компанію, буде чути мелодію замість стандартних гудків;
7. Голосове привітання - функція дозволяє програти записане повідомлення при вхідному дзвінку.
8. Інформаційні повідомлення - дана функція дозволяє відтворювати системні голосові підказки (інформацію) абоненту, що знаходиться на утриманні або в черзі.
Налаштування алгоритму розподілу для групи операторів
Нагадуємо, що в полі «Алгоритм розподілу» можна вибрати, як черга вхідних дзвінків розподілятиметься між операторами у групі.
Циклічний з пріоритетом – циклічний розподіл, запам'ятовується останній оператор, який відповів на дзвінок, як тільки до компанії надходить новий дзвінок, він скеровується на наступного вільного оператора. У такий спосіб дзвінки обходять по черзі всіх операторів. Наприклад, у нас три оператори. Перший щойно закінчив розмовляти. Другий пропустив дзвінок (скажімо, він вийшов або ж розмовляв телефоном). Дзвінок перейшов третьому операторові. Потім дзвінок надійде знову до першого, далі до другого, третього і т. д;
Випадкове з пріоритетом – дзвінок випадковим способом буде переспрямований на одного з операторів групи. Отже, зайнятість всіх операторів із часом наближатиметься до рівномірної;
Дзвонити всім з пріоритетом – вхідний дзвінок буде скерований одночасно всім операторам, той, хто підніме слухавку першим, відповідатиме на дзвінок.
Якщо Вам потрібно створити користувачів, скористайтеся інструкцією «Як додати/налаштувати користувача».
Якщо Вам треба додати наявних користувачів, виконайте такі кроки:
1. Перейти у групу з наявними користувачами і вибрати користувача.
2. Перейти у вкладку «Групи» та вибрати відповідну групу, потім натиснути «Зберегти».
Для того щоб вибраний і переміщений оператор приймав виклики в новій групі, потрібно:
3. Перейти в нову групу, куди був переміщений оператор;
4. Вибрати цього користувача і поставити йому позначку «Оператор».