Моніторинг роботи співробітників

Моніторинг роботи співробітників

Навіщо

Для навчання співробітників і контролю їхньої роботи в реальному часі потрібно використовувати модуль моніторингу з можливістю слухати дзвінки і робити підказки.

Як це працює

Ваш телефон під'єднується до телефону співробітника у Вашій компанії. І ви маєте можливість як слухати розмови співробітників, так і робити підказки під час розмови. Добра новина, що, коли Ви робите підказки, їх не чує Ваш клієнт, а лише співробітник.

Як почати користуватися

Для того щоб почати моніторити роботу співробітників, треба ввійти в панель керування (докладний опис – Як увійти в особистий кабінет). Тоді перейти на вкладку «Моніторинг» у навігаційній панелі зліва.

Мал. 1.

У списку співробітників знайдіть того, розмови якого потрібно слухати в реальному часі. Потім визначте, які можливості Ви хочете мати: просто слухати чи слухати і підказувати. Якщо просто слухати розмови співробітника, натисніть «Слухати», якщо слухати і підказувати – натисніть «Підказувати». За кілька секунд після натиснення відповідної опції зателефонує Ваш телефон, усе, що треба зробити, це підняти слухавку. Тепер Ви можете слухати розмови і робити підказки. Для того щоб завершити цей процес, потрібно покласти слухавку.

Мал. 2.

Якщо розмови має слухати інший співробітник, а не Ви, потрібно вибрати його у випадному меню (дивіться малюнок нижче). Після цього зателефонує його телефон. Узявши слухавку, він матиме всі можливості, описані вище.

Мал. 3.