Налаштування пересилання службових mail-ів
Налаштування пересилання службових mail-ів
- Віртуальна АТС Vega | Інструкції | Налаштування пересилання службових mail-ів
1. Поштові адреси для повідомлень
Повідомлення від Vega можуть надходити з різних e-mail-ів, залежно від типу повідомлення і використовуваного сервісу. Нижче перелік основних поштових адрес і їх опис.
сервис | |
Пропущенные звонки. Уведомления о пропущенных. | [email protected] |
CallCatcher. Уведомления о заказнных звонках в рабочее время. | [email protected] |
CallCatcher. Уведомления о заказнных звонках в нерабочее время. | [email protected] |
CallCatcher. Не успели перезвонить при заказе звонка. Жалоба. | [email protected] |
Экспорт данных. Выгрузка звонков и контактов. | [email protected] |
Таблиця 1. Перелік службових e-mail-ів
Для того щоб налаштувати пересилання повідомлень з поштової скриньки на поштові скриньки інших співробітників, виберіть поштовий сервіс, який використовуєте, і виконайте кроки, описані нижче.
2. Gmail
2.1 Додавання e-mail-ів для пересилання
У розділі «Налаштування»:
1. Перейдіть у розділ «Пересилання та POP/IMAP».
2. Клікніть «Додати адресу пересилання».
Далі у спливному вікні введіть e-mail, на який має виконуватися пересилання, і натисніть «Наст.». Тоді у вікні, що з'явилося, натисніть «Продовжити». Після цього з'явиться повідомлення про те, що на адресу, на яку планується виконувати пересилання, надіслано лист з кодом підтвердження про пересилання, натисніть «OK».
Співробітник, якому належить скринька, на яку планується пересилання, передасть код підтвердження пересилання. Приклад того, який вигляд має інформація про переданий код, наведено нижче.
Отримавши код, виконайте два кроки:
1. Введіть код у поле, як зазначено на малюнку нижче.
2. Натисніть кнопку «Підтвердити».
Доданий е-mail з'явиться в списку e-mail-ів для пересилання. Просимо повторити цей крок для кожного e-mail-а, на які планується пересилання, і перейти до налаштування фільтрів.
2.2 Додавання фільтрів для пересилання повідомлень
Для налаштування фільтрів пересилання виконайте такі дії:
1. Перейдіть у розділ налаштувань «Фільтри і заблоковані адреси».
2. Клікніть «Створити новий фільтр».
У вікні, що з'явилося:
1. Введіть e-mail, з якого надходять повідомлення (у нашому прикладі це [email protected], з якого надходять повідомлення про пропущені дзвінки).
2. Клікніть «Створити фільтр відповідно до цього запиту».
У разі виникнення труднощів у налаштуванні фільтра натисніть на іконку пошуку після введення e-mail-а для перевірки відповідності введеному параметру листів на пошті.
На наступному екрані позначте дії, які будуть виконані зі службовими повідомленнями Віртуальної АТС Vega.
Для цього:
1. Виберіть пункт «Переслати на адресу».
2. Виберіть e-mail зі списку тих, що додані.
3. Клікніть «Створити фільтр» для відправлення службових e-mail-ів Віртуальної АТС Vega на більшу кількість поштових скриньок, повторіть кроки, вказані в розділі 1.2 для декількох поштових скриньок.
У підсумку зазначені e-mail-и для пересилання будуть у списку фільтрів.
Отримавши черговий службовий e-mail Віртуальної АТС Vega, переконайтеся, що налаштування працює коректно.