Налаштування інтеграції з amoCRM
Налаштування інтеграції з amoCRM
Для налаштування інтеграції Vega з amoCRM потрібно виконати такі дії:
- Налаштувати під'єднання в особистому кабінеті Vega.
- Налаштувати віджет в особистому кабінеті amoCRM.
Налаштування під'єднання в особистому кабінеті Vega
Увійдіть в особистий кабінет Віртуальної АТС Vega з правами адміністратора. Перейдіть у розділ «Налаштування» (мал. 1, позначка 1), далі в підрозділ «Інтеграція».
У підрозділі «Інтеграція» знайти блок з назвою «amoCRM» (мал. 1, позначка 2) і натиснути кнопку «ДОДАТИ» (мал. 1, позначка 3).
У браузері буде представлена сторінка для налаштування інтеграції Vega з amoCRM (мал. 2).
На сторінці налаштувань інтеграції потрібно заповнити такі поля:
- Домен – адреса особистого кабінету в amoCRM (мал. 2, позначка 1).
- Е-mail користувача – е-mail користувача (він же логін) для входу в amoCRM (мал. 2, позначка 2).
- Ваш API – API-ключ в особистому кабінеті amoCRM (мал. 2, позначка 3).
Щоб отримати ці дані, потрібно ввійти в особистий кабінет amoCRM з правами адміністратора. При цьому URL-адреса для входу в amoCRM (мал. 3, позначка 1) і буде значенням, яке треба ввести в поле «Домен». В amoCRM натисніть кнопку в лівому верхньому кутку (мал. 3, позначка 2), у меню, що з'явилося, клікніть на «Профіль» (мал. 3, позначка 3). На сторінці профілю поле «E-mail» (мал. 3, позначка 4) копіюємо в налаштування Vega в поле «E-mail користувача», поле «Ваш API» (мал. 3, позначка 5) копіюємо в налаштування Vega в поле «Ваш API». Після цього в особистому кабінеті Vega натискаємо кнопку «Зберегти» (мал. 2, позначка 4). Якщо всі дані введені коректно, то нижче від представлених полів з'явиться статус «Під'єднано» (мал. 2, позначка 5).
Налаштування віджета в особистому кабінеті amoCRM
Повертаємося в особистий кабінет amoCRM, куди ми вже ввійшли з правами адміністратора. Переходимо в розділ «Налаштування» (мал. 4, позначка 1). Далі переходимо в підрозділ «Інтеграції» (мал. 4, позначка 2).
У представленому розділі потрібно знайти віджет Vega (мал. 4, позначка 3) і натиснути на нього, після чого на сторінці браузера будуть представлені поля для налаштування віджета Vega (мал. 5).
У представлених полях потрібно ввести певні дані, а саме:
- API-сервер – адреса API-сервера (мал. 5, позначка 1). Ці дані були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 1, позначка 6).
- API-ключ – секретний API-ключ (мал. 6, позначка 1). Ці дані також були взяті з особистого кабінету Vega (мал. 1, позначка 7).
- Внутрішні номери – список внутрішніх номерів. Номери мають відповідати реальним внутрішнім номерам співробітників.
Після заповнення відповідних полів потрібно натиснути «Зберегти». Віджет Vega буде позначений, і на ньому буде прописаний статус «Встановлено» (мал. 4, позначка 4).
Тепер треба здійснити контрольний дзвінок, для цього переходимо в розділ «Контакти» amoCRM (мал. 6, позначка 1), після чого дзвонимо на номер 93. Якщо налаштування були виконані коректно, то на сторінці «Контакти» в amoCRM під час виклику спливе інформація про вхідний дзвінок (мал. 6, позначка 2).
Примітка 1. e-mail-и користувачів в АТС не повинні повторюватися.
Примітка 2. . e-mail-и користувачів в АТС мають збігатися з еmail-ми користувачів в amoCRM.
Примітка 3. У разі зміни пароля адміністратора в amoCRM буде змінений його API-ключ. Щоб відновити роботу інтеграції, потрібно повторно виконати кроки в розділі «Налаштування під'єднання в особистому кабінеті Vega».