Налаштування Call Tracking

Налаштування Call Tracking

Що таке Call Tracking? Сьогодні майже всі компанії, які просувають себе в інтернеті, використовують Google AdWords, e-mail розсилання та інші сервіси з можливістю платного й безплатного просування. Для того щоб оцінити ефективність кожного рекламного інтернет-каналу, використовуються сервіси аналітики, одним з найпопулярніших є Google Analytics. Але постає питання: як зрозуміти, скільки споживачів (клієнтів) за певним словом перейшли на сайт і здійснили дзвінок? Для цього компанія Vega розробила сервіс Call Tracking, який аналізує джерело переходу і UTM-мітки, зв'язує їх з унікальним номером телефону на сайті і підраховує кількість дзвінків на такий номер. UTM-мітки – це параметри, які додаються до URL-адреси сторінки на Вашому сайті для надання додаткової інформації про перехід.

Початок роботи з Call Tracking

Створення додатка для сайту

Створіть додаток Call Tracking для Вашого сайту, виконавши кроки:
1. Увійдіть в особистий кабінет Vega з правами адміністратора.;

2. Перейдіть у розділ головного меню «Налаштування» (мал. 1, позначка 1)→«Інтеграція» (мал. 1, позначка 2) в блоці «Віджети для сайту» клікніть «Додати Call Tracker» (мал. 1, позначка 3);

Мал. 1. Віджети для сайту

3. У спливному вікні (мал. 2) вкажіть назву сайту, після чого натисніть кнопку «СТВОРИТИ ВІДЖЕТ»;

Мал. 2. Створення віджета Call Tracker

Встановлення коду на сайт. Після того як був створений віджет, на сторінці браузера з'явиться налаштування самого Call Tracking. У першій вкладці з назвою «Встановлення» (мал. 3, позначка 1) потрібно скопіювати код (мал. 3, позначка 2) і вставити в код сайту перед закривальним тегом або натиснути кнопку «ВІДПРАВИТИ ВЕБ-МАЙСТРОВІ НА ПОШТУ» (мал. 3, позначка 3), після чого вказати електронну адресу розробника сайту і натиснути «ВІДПРАВИТИ».

Мал. 3. Налаштування Call Tracker

Додавання номерів для підміни

Для того щоб додати номери для підміни, потрібно виконати такі кроки:

1. Увійти в особистий кабінет Vega з правами адміністратора, перейти в розділ головного меню «Налаштування» (мал. 1, позначка 1), далі в розділі «Інтеграції» (мал. 1, позначка 2) знайти доданий блок кол-трекінгу і натиснути «Налаштувати» (мал. 1, позначка 3);

Мал. 1. Віджети для сайту

2. У поданих налаштуваннях Сall Tracker перейти на вкладку «НОМЕРИ» (мал. 2, позначка 1), далі натиснути іконку «+» (мал. 2, позначка 2), у вікні, що вспливає в полі «Номер» (мал. 2, позначка 3) вибрати номер телефону, який хочемо додати для підміни, і натиснути кнопку «ДОДАТИ НОМЕР» (мал. 2, позначка 4).

Мал. 2. Додавання номера для підміни

Примітка: Щоб була можливість додавати номери в Call Tracking, вони спершу мають бути під'єднані до Віртуальної АТС Vega.

Налаштування підміни номерів для динамічного трекінгу

Параметри підміни для кожного номера налаштовуються на сторінці після натискання на іконку «Редагувати» в рядку з потрібним номером.

Для додавання номера поля для заміни встановлюють у значеннях за замовчуванням:

замінюваний елемент=«Клас (class)»;

ім'я елемента=«ph-phone»;

шаблон заміни=«{full_phone}».

У полі «Текст заміни» вкажіть формат відображення номера підміни на сайті, використовуючи макроси підставляння. Наприклад, щоб виданий номер на сайті відображався у форматі +38 (099) 111 11 11, використовуйте макрос +38 ({code}) {phone_space}.

Макрос Приклади значень Опис
{full_phone} +38 (099) 303-43-00, +7 (495) 234-23-32 Повний номер телефону
{code} 099, 495 Код країни, починаючи з 8-го по 10-й символи включно
{phone} 303-43-30, 234-23-32 Номер телефону, починаючи з 1-го по 7-й символ включно. Після 2-ї та 4-ї цифри дефіси
{phone_short} 3034330, 2342332 Номер телефону, починаючи з 1-го по 7-й символ включно. У номері не має бути дефісів і пропусків
{phone_space} 303 43 30, 234 23 32 Номер телефону, починаючи з 1-го по 7-й символ включно. Після 2-ї та 4-ї цифр пропуски

Увага!

Рекомендуємо Вам вказувати саме макрос, а не виданий номер у явному вигляді. Під час під'єднання нових номерів у поля блоку автоматично підставляються раніше введені параметри заміни, і в разі використання макросів Вам не доведеться редагувати ці параметри вручну.

Основні кнопки, що використовуються на формі:

«Зберегти» – зберігає налаштування.

«Скасувати» – скасовує не збережені зміни в правилах для номера і закриває розділ редактора.

«Вилучити» – вилучає номер з трекінгу.

Для того щоб Call Tracking надавав вичерпну інформацію про переходи, потрібно використовувати посилання з рекламних матеріалів на Ваші сторінки з UTM-мітками (параметрами).

Фільтрація внутрішнього трафіку

UTM-мітки

Типів UTM-міток досить багато, ми ж постараємося виділити основні і розглянути їх у контексті роботи Call Tracking. Отже, можна виділити такі основні UTM-мітки:

utm_sourc – джерело кампанії, що використовується для ідентифікації пошукової системи, електронного розсилання або іншого джерела. Приклади: utm_source=google, utm_source=promo_e-mail;

utm_medium – канал кампанії, що використовується для ідентифікації каналу, наприклад електронного розсилання або кампаній з оплатою за кліки. Приклади: utm_medium=cpc, utm_medium=e-mail, utm_medium=banner;

utm_term – ключове слово кампанії, що використовується відповідно, щоб вказати ключові слова для цього оголошення. Приклад: utm_term=Хмарна_АТС+кол_трекінг;

utm_content – зміст кампанії, переважно використовується, щоб розрізняти оголошення або посилання, що ведуть на одну URL-адресу. Приклади: utm_content=logolink або utm_content=textlink;

utm_campaign – назва кампанії, що використовується для аналізу ключових слів. Приклад: utm_campaign=весняний_розпродаж;

utm_nooverride – заборона на перезапис UTM-мітки. Для встановлення заборони на перезапис UTM-мітки цей параметр потрібно встановити як utm_nooverride=1. Як приклад цю мітку можна використовувати, коли споживач переходить на веб-сайт не через оплачений пошук, а, приміром, через е-mail для підтвердження замовлення або ж для підтвердження авторизації. Таким чином дані щодо його попередніх UTM-міток не перезаписуються. Якщо ж у момент переходу попередніх UTM-міток збережено не було, будуть встановлені поточні мітки.

Налаштування UTM-міток у Google AdWords

UTM-мітки прописуються в URL-адресі оголошення в налаштуваннях Google AdWords.

Для того щоб прописати UTM-мітки в оголошенні, потрібно виконати такі кроки:

1. Увійти в акаунт Google AdWords.

2. Перейти в кампанію для її редагування, потім перейти на вкладку «Оголошення» (мал. 1, позначка 1).

3. Вибрати потрібне оголошення (мал. 1, позначка 2) і натиснути для редагування іконку у формі олівця.

4. У редакторі оголошення в першому полі вказана адреса сайту (мал. 2. позначка 4. 1), прописуємо в кінці адреси UTM-параметри. Параметри прописуються за всіма правилами написання параметрів для запитів, у кінці посилання на сторінку прописується знак «?», а між параметрами символ «&», наприклад: Vega.com.ua/CallTracking.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=Хмарна_атс+кол_трекінг&utm_campaign=Vega_CallTracking.

5. Натиснути кнопку «Зберегти».

Мал. 1. Список оголошень кампанії в Google AdWords
Мал. 2. Редактор оголошень у Google AdWords

UTM-мітки прописуються у всіх оголошеннях, щодо яких потрібно отримувати докладну статистику.

Для спрощення роботи можна використовувати параметри ValueTrack. По суті, ці параметри є текстом, взятим у фігурні дужки. Вони використовуються для того, щоб не прописувати значення кожного з параметрів в оголошенні, замість реальних значень використовуються параметри URL ValueTrack. Скажімо, замість того, щоб прописувати кожне ключове слово для кожного оголошення, наприклад utm_keyword=Хмарна АТС, можна прописати utm_keyword={keyword}. Після кліка по рекламному оголошенню всю роботу з встановлення реальних значень виконає Google AdWords. Докладніше ознайомитися з цією можливістю Google AdWords можна, перейшовши за посиланням: https://support.google.com/AdWords/answer/2375447?hl=ru.

Нижче подано кілька ValueTrack-параметрів для UTM-міток, які можуть бути вказані в Google AdWords для автоматичного підставляння.

Поширені ValueTrack-параметри:

{lpurl} – це кінцевий URL, який Ви прописуєте в рядку URL самих оголошень;

{campaignid} – ідентифікатор кампанії;

{keyword} – ключове слово, за яким здійснювався пошук;

{network} – тип майданчика, на якому відбувся клік по рекламі. Це була пошукова система або сайт контекстно медійної мережі;

{utm_placement} – домен сайту, де відбувся клік по рекламі;

{device} – тип пристрою, з якого був перехід, а саме: це був мобільний телефон (m), планшет (t) або комп'ютер;

{devicemodel} - марка і модель пристрою, з якого був здійснений перехід;

{target} – в якій категорії вміщено оголошення;

{adtype} – тип рекламного оголошення, а цей атрибут прописується тільки в кампаніях, де прописаний {target}, і має такі значення: товарне оголошення (pla) і розширення «додаткова інформація про товар» (pe).

Для того щоб автоматично проставити UTM-мітки для всіх оголошень, потрібно виконати такі кроки:

1. Увійти в Google AdWords.

2. Перейти до списку оголошень однієї з кампаній (мал. 3, позначка 1).

3. Позначити всі оголошення, після чого натиснути «Змінити» -> «Змінити варіанти URL...» (мал. 3, позначка 2).

4. На додатковому меню налаштувань, що відкрилося, в полі «Шаблон відстеження» (мал. 4, позначка 1) треба прописати UTM-мітки з внутрішніми параметрами, наприклад: {lpurl}?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term={keyword}&utm_campaign=gl-sear ch.

5. Далі натиснути кнопку «Внести зміни».

Мал. 3. Список оголошень кампанії
Мал. 4. Шаблон відстеження

P.S. У прикладах вказані поширені UTM-мітки і ValueTrack-параметри, але Ви також можете використовувати додаткові UTM-мітки, які не зазначені в цій інструкції.