Відстеження подій і конверсій Call Tracking у Google Analytics
Відстеження подій і конверсій Call Tracking у Google Analytics
Навіщо це потрібно
Для того щоб відстежувати вхідні дзвінки з сайту і підраховувати на основі цих дзвінків конверсії, треба спершу скористатися вбудованими можливостями Vega Call Tracking для інтеграції з Google Analytics.
Як це працює
У разі надходження вхідного дзвінка на номер у Call Tracking Віртуальна АТС Vega передає подію в Google Analytics. Події Vega Call Tracking передаються автоматично в Google Analytics, для цього нічого налаштовувати на сайті не потрібно, на сторінці має бути код Google Universal Analytics (GUA). Якщо GUA встановлений шляхом додавання його в Google Tag Manager (GTM), проведіть додаткові налаштування GTM, як зазначено в розділі «Налаштування Google Tag Manager».
Як налаштувати цілі на події в Google Universal Analytics
Для перегляду подій потрібно:
- Увійти в акаунт Google Analytics.
- Перейти на вкладку «Поведінка» → «Події» → «Найкращі події». У категоріях подій вибрати «Vega. Дзвінки».
- У браузері мають бути вказані представлені на малюнку 1 події.
Назва події | Опис події |
Вхідний дзвінок | Клієнт подзвонив на підмінний номер телефону, вказаний на сайті |
Для реєстрації конверсій за подією потрібно налаштувати цілі в Google Analytics.
Налаштуємо ціль для аналізу кількості вхідних дзвінків.
Для цього потрібно:
- Увійти в Google Analytics, потім перейти в розділ «Адміністратор».
- Вибрати потрібні акаунт, ресурс і представлення та перейти в «Цілі». Клікнути на кнопку «+ ЦІЛЬ», у першому кроці вибираємо пункт «Власна» і тиснемо «Далі».
- На другому кроці вводимо назву цілі (наприклад, вхідний дзвінок Call Tracking), тоді вибираємо тип «Подія».
● На третьому кроці потрібно встановити назву категорії і дію з подій:
Категорія = Vega.
Дзвінки Дія = Вхідний дзвінок
Ваші цілі налаштовані!
Створені цілі доступні у звітах «Конверсії», а також у звітах «У режимі реального часу» → «Конверсії».
Налаштування Google Tag Manager
Якщо код GUA встановлений через GTM, потрібно:
1. Налаштувати змінні, що будуть отримувати дані, які додає Vega Call Tracking у dataLayer.
2. Налаштувати тригер.
3. Сам тег для відправлення подій у GA, як показано на малюнку 7.
Не забудьте опублікувати свої зміни. Після цього GTM буде отримувати дані, що додає Vega Call Tracking, і відправляти їх у GA.