Ефективність реклами
Ефективність реклами
Цей звіт дає можливість визначити кількість вхідних дзвінків, що надійшли в компанію на певний номер або номери за певний період, і, грунтуючись на цьому, зробити висновки, на який телефонний номер потік вхідних дзвінків більший.
Ефективність реклами представлена у формі графіка кривих різного кольору і таблиці. Вертикальна вісь відповідає за кількість дзвінків, що надійшли в компанію на певний номер, горизонтальна вісь відповідає за період, протягом якого надходили дзвінки. Під горизонтальною віссю розшифрований кожен колір кривої графіка, а саме: який колір надано певному телефонному номеру.
У вікні браузера нижче від графіка вміщена таблиця з розшифруванням графіка. Стовпчик з назвою «Час» відповідає за одиницю часу у вибраному періоді. Стовпчики з номерами телефонів відповідають за кількість вхідних дзвінків, що надійшли за певну одиницю часу.
Як почати користуватися?
Розглянемо приклад компанії, що використовує чотири різні номери (442299770, 442211331, 432695626, 380442249895). Припустімо, що потрібно переглянути ефективність реклами за рік. Для цього треба ввійти в особистий кабінет Vega, перейти в розділ «Аналітика» (мал. 1, позначка 1), тоді перейти в підрозділ «Ефективність реклами» (мал. 1, позначка 2).
У фільтрі в періоді вибрати «Поточний рік» (мал. 1, позначка 3), поле з назвою «Зовнішній номер телефону» залишити за замовчуванням «Усі номери» (мал. 1, позначка 4), потім натиснути кнопку «ЗАСТОСУВАТИ» (мал. 1, позначка 5).
Після цих дій на сторінці браузера буде представлено графік із чотирма кривими різного кольору (мал. 2) і таблицю з розшифруванням графіка (мал. 3).
Якщо навести курсором миші на будь-який кружечок, що зображений на одній із кривих, розкриється список, у якому буде описано, скільки надійшло вхідних дзвінків за певну одиницю часу (мал. 2, позначка 1).
Докладніше розшифрування графіка щодо дзвінків за поточний рік можна вивчити, ознайомившись із таблицею, яка вміщена на сторінці під графіком (мал. 3).