Відстеження подій і конверсій Call Tracking у Google Analytics

Відстеження подій і конверсій Call Tracking у Google Analytics

Навіщо це потрібно

Для того щоб відстежувати вхідні дзвінки з сайту і підраховувати на основі цих дзвінків конверсії, треба спершу скористатися вбудованими можливостями Vega Call Tracking для інтеграції з Google Analytics.

Як це працює

У разі надходження вхідного дзвінка на номер у Call Tracking Віртуальна АТС Vega передає подію в Google Analytics. Події Vega Call Tracking передаються автоматично в Google Analytics, для цього нічого налаштовувати на сайті не потрібно, на сторінці має бути код Google Universal Analytics (GUA). Якщо GUA встановлений шляхом додавання його в Google Tag Manager (GTM), проведіть додаткові налаштування GTM, як зазначено в розділі «Налаштування Google Tag Manager».

Як налаштувати цілі на події в Google Universal Analytics

Для перегляду подій потрібно:

  • Увійти в акаунт Google Analytics.
  • Перейти на вкладку «Поведінка» → «Події» → «Найкращі події». У категоріях подій вибрати «Vega. Дзвінки».
  • У браузері мають бути вказані представлені на малюнку 1 події.
Мал. 1. Події Phone Call Tracking у Google Analytics
Назва події Опис події
Вхідний дзвінок Клієнт подзвонив на підмінний номер телефону, вказаний на сайті

Для реєстрації конверсій за подією потрібно налаштувати цілі в Google Analytics.

Налаштуємо ціль для аналізу кількості вхідних дзвінків.

Для цього потрібно:

  • Увійти в Google Analytics, потім перейти в розділ «Адміністратор».
  • Вибрати потрібні акаунт, ресурс і представлення та перейти в «Цілі». Клікнути на кнопку «+ ЦІЛЬ», у першому кроці вибираємо пункт «Власна» і тиснемо «Далі».
  • На другому кроці вводимо назву цілі (наприклад, вхідний дзвінок Call Tracking), тоді вибираємо тип «Подія».
Мал. 2. Налаштування опису цілі в Google Analytics
Мал. 3. Встановлення докладних відомостей про ціль у Google Analytics

● На третьому кроці потрібно встановити назву категорії і дію з подій:

Категорія = Vega.

Дзвінки Дія = Вхідний дзвінок

Ваші цілі налаштовані!

Створені цілі доступні у звітах «Конверсії», а також у звітах «У режимі реального часу» → «Конверсії».

Налаштування Google Tag Manager

Якщо код GUA встановлений через GTM, потрібно:

1. Налаштувати змінні, що будуть отримувати дані, які додає Vega Call Tracking у dataLayer.

Мал. 4. Конфігурація змінної gaEventAction
Мал. 5. Конфігурація змінної gaEventCategory

2. Налаштувати тригер.

Мал. 6. Тригер для роботи користувацьких подій

3. Сам тег для відправлення подій у GA, як показано на малюнку 7.

Мал. 7. Тег для відправлення

Не забудьте опублікувати свої зміни. Після цього GTM буде отримувати дані, що додає Vega Call Tracking, і відправляти їх у GA.