Vega покращує обслуговування корпоративних клієнтів

18.03.2009

Телекомунікаційна група Vega запустила нову програму обслуговування корпоративних клієнтів, яка спрямована на покращення якості сервісу. Робота проекту здійснюється на базі власного Національного контакт-центру Vega з 4-х основних майданчиків у Києві, Дніпропетровську, Одесі та Львові.

В межах програми реалізовано запуск в кожному з міст, де присутня Vega, виділеного міського телефонного номеру для вирішення всіх питань корпоративних клієнтів в цілодобовому режимі. «Для забезпечення пріоритетності дзвінків корпоративних клієнтів ми розширили технічні можливості нашого контакт-центру, - розповідає Олена Іконнікова, комерційний директор телекомунікаційної групи Vega. - Це дозволить нашим клієнтам максимально оперативно зв'язуватися з профільними фахівцями і отримувати професійну підтримку з фінансових та технічних питань. Співробітники контакт-центру, які задіяні в процесі обслуговування корпоративних клієнтів, при кожному зверненні враховують індивідуальні особливості кожного клієнта, що також дозволяє підвищити якість обслуговування».