Vega забезпечила Північний гірничо-збагачувальний комбінат цифровим зв'язком

01.12.2015

У рамках спільного проекту ПрАТ «Фарлеп-Інвест» і ПАТ «Північний ГЗК» проведена заміна аналогової телефонної станції на цифрову.

Оператор перемкнув Північний ГЗК з аналогової автоматичної телефонної станції на цифрову. У рамках впровадження цифрового зв'язку, оновлення діючого обладнання підприємства Vega перевела понад 2000 номерів комбінату на свою нумерацію. Цей етап модернізації дозволить підвищити збереження інформації завдяки впровадженню мережі ВОЛЗ, поліпшити перешкодозахищеність телефонної мережі, забезпечити її високу надійність та якість комунікації. Також перехід на цифрову АТС дає можливість використання додаткових сервісних функцій. Всі ці зміни у рази підвищують якість зв'язку і швидкість набору номерів.

За умови техзавдання перехід виконано без зміни внутрішньої 4-значної нумерації, що забезпечило зручність у роботі усіх абонентів і безперервність виробництва.

Центр технічної диспетчеризації Vega у Дніпропетровську обслуговує усі засоби провідного і радіозв'язку Північного ГЗК з березня 2014 р. Технічні фахівці Vega надають обслуговування та ремонт засобів зв'язку гірничодобувного гіганта. На обслуговуванні ЦТД Vega знаходяться майже 5000 телефонних апаратів, телефонна каналізація довжиною більше 250 км, комплексна телефонна мережа протяжністю 350 км, 85 км волоконно-оптичної мережі. Тепер Vega не тільки обслуговує засоби та лінії зв'язку Північного ГЗК, а й надає послуги зв'язку безпосередньо. Комбінат почав отримувати комплекс телекомунікаційних послуг з «одних рук».