Ваша область
Київська ?
Укр
enter-icon
Ваша область
Як я можу підключитися до Гігабітної швидкості?

Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет на швидкості до 1000 Мбіт/с від Vega заповніть заявку на нашому сайті або зателефонуйте за номером 0 800 60 80 08 , або зверніться до Центру продажу та обслуговування абонентів Вашого міста.

Якщо технічна можливість підключення є, професійні менеджери допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.

Існуючі абоненти, які підключені до тарифного плану «Суперконект», можуть самостійно перейти на тарифний план з Гігабітною швидкістю в Особистому кабінеті абонента.

Як я можу оплатити рахунок?
Як підключити послугу доступу до мережі Інтернет від Vega?

Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від Vega необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому будинку. Для цього Вам потрібно заповнити заявку на нашому сайті або зателефонувати за номером 0 800 60 80 08, або звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів у Вашому місті.

Якщо технічна можливість підключення є, професійні менеджери Центрів продажу та обслуговування допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.

В які терміни здійснюється підключення?

Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт і буде Вам повідомлений після обробки фахівцями Vega Вашої заявки на підключення.

За якою технологією Vega підключає до мережі Інтернет?

Vega надає Вам можливість підключитися до мережі Інтернет за технологіями GPON, FTTB, ADSL, GEPON, FTTH в залежності від наявної в Вашій будівлі технічної можливості підключення.
Технологія GPON (gigabit passive optical networks) - стабільна, висока швидкість доступу до мережі Інтернет на швидкості до 1000 Мбіт/с. Мультисервісність - користувач отримує відразу Інтернет, телебачення та телефонію з одного джерела. Устаткування з вбудованим Wi-Fi, яке дозволяє підключити Інтернет і телефонію разом, при цьому знизити вживання електроенергії.

Перевага GPON перед технологією FTTB - якість зв'язку НЕ залежить від електроживлення, відстані абонента від комутатора, від зовнішнього середовища та стану з'єднання.

Технологія FTTB (fiber to the building) - доступ до мережі Інтернет по оптоволоконній мережі на швидкості до 100 Мбіт/с, який не вимагає застосування додаткового обладнання. Ця технологія дозволяє без обмежень використовувати всі сучасні мультимедійні послуги.

Технологія ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) - дозволяє підключитися до мережі Інтернет по тому ж кабелю, на якому працює Ваш телефон, при цьому телефонна лінія залишається не зайнята. Це означає, що отримуючи доступ до мережі Інтернет, Ви в той же час можете користуватися телефонною лінією. Швидкість, при якій здійснюється доступ до мережі Інтернет, становить до 24 Мбіт/с. Для того щоб скористатися послугою доступу до мережі Інтернет за технологією ADSL, необхідно додаткове обладнання - модем-маршрутизатор.

Технологія GEPON (Gigabit ethernet passive optical networks) - застосовується для організації оптичних каналів зв'язку до абонента, особливо ефективна в разі наявності обмежень на прокладку кабелів і установку активного обладнання на лінії. Характеризується підвищеною швидкістю та якістю послуг, що надаються.

Технологія FTTH (fiber to the home) - підтримує симетричні швидкості передачі даних до користувача і від користувача. Швидкість доступу до мережі Інтернет до 100 Мбіт/с.

Яке обладнання необхідне для підключення доступу до мережі Інтернет?

Для підключення до мережі Інтернет за технологією ADSL необхідний модем або сплітер.

Підключення за технологією FTTB - не вимагає установки додаткового обладнання (можливе використання Wi-Fi роутера для організації Wi-Fi в приміщенні, за бажанням абонента). За технологією FTTH – достатньо медіаконвертора. За технологією GPON/GEPON - використовують ONU - модем або абонентський термінал. Термінал є компактним VLAN комутатора.

Чи надається оренда модему?

Так, Ви можете взяти в оренду модем. Поточну вартість оренди модему Ви можете знайти в розділі «Тарифи».

Чи можна придбати модем в Центрі продажу та обслуговування абонентів?

Так. Можливо. Вартість модему Ви можете дізнатися, звернувшись до Центру продажу та обслуговування абонентів у Вашому місті.

Чи можна використовувати для підключення свій модем?

Так. Можливо.

Якщо Ви хочете підключитися зі своїм модемом, необхідно попередньо проконсультуватися про таку можливість з фахівцями Vega по телефону, або звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів. При цьому слід пам'ятати, що технічне обслуговування модему, ремонт і гарантійна заміна фахівцями Vega проводитися не будуть.

В які терміни повинна бути проведена оплата за послугу доступу до мережі Інтернет?

Послуги доступу до мережі Інтернет надаються на умовах попередньої оплати, тому для користування послугою Вам достатньо підтримувати позитивний баланс на рахунку. Просимо Вас не забувати, що при виникненні заборгованості на Вашому рахунку послуга доступу до мережі Інтернет буде заблокована. Абоненти, що мають доступ до Особистого кабінету можуть контролювати нарахування.

Що таке «Особистий кабінет»?

Особистий кабінет - Ваша персональна захищена web-сторінка, на якій можна отримувати відомості про платежі та нарахування, довідкову інформацію, управляти, замовляти послуги, подивитися свій трафік і т.д. Для користування Особистим кабінетом Вам достатньо знати логін і пароль, які Ви отримуєте при підключенні.

Увага! Логін і пароль є секретною інформацією і не повинен передаватися третім особам.

Якщо Ви хочете змінити пароль - скористайтеся Особистим кабінетом. Якщо Ви втратили або забули пароль і логін до Особистого кабінету, Вам необхідно звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів. Пред'явивши документи, що підтверджують право на отримання цих даних (паспорт або договір) Ви отримаєте копію логіна і пароля або зможете замінити їх.

Як замовити додаткові послуги?

Додаткові послуги можна замовити через Особистий кабінет, або звернутись з письмовою заявою до Центру продажу та обслуговування абонентів у Вашому місті.

Вартість послуги буде знята з Вашого особового рахунку.

Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план можна декількома способами:
- самостійно в Особистому кабінеті (тільки для користувачів послуги доступу до мережі Інтернет) - використовуючи послугу «Персональний код» - звернувшись з письмовою заявою до Центру продажу та обслуговування абонентів. Зміна тарифного плану вступає в силу з моменту зміни.

Слід пам'ятати: - зміна існуючого тарифного плану за умови переходу на тарифний план з більшою абонентською платою безкоштовна; - вартість зміни тарифного плану за умови переходу на тарифний план з меншою абонентською платою - 35 грн. з ПДВ.

Як зателефонувати в Контакт-центр телекомунікаційної групи Vega?

При зверненні в Контакт-центр Вам необхідно назвати номер договору, ПІБ власника.

Якщо я збираюся у відпустку/відрядження та буду довгий час відсутній, чи повинен я оплачувати послуги?

Так, абонентська плата буде нараховуватися. Але Ви можете на час відсутності призупинити користування послугою.
Для цього ви можете замовити послугу «Пауза» в Особистому кабінеті, або звернутися до Центру продажу та обслуговування абонентів.

Що робити, якщо немає доступу до мережі Інтернет?

Якщо під час відкриття сторінки з'являється повідомлення «В даний момент доступ блокований» - причина в недостатній кількості коштів на Вашому рахунку. В такому випадку Вам достатньо поповнити рахунок.

Якщо рахунок поповнений та послуга не блокована, а доступ до мережі Інтернет не працює, рекомендуємо перевірити підключення обладнання та стан індикації.

Рекомендації:
- Вимкніть модем/роутер від мережі електроживлення. Увімкніть його в мережу через 5-7 хв.

Якщо це не допомогло:
- Для технології ADSL (підключення через телефонну лінію) перевірьте на модемі індикатор DSL (ADSL) та Internet на наявність підсвічування:
- Індикатор DSL (ADSL) не горить - перевірте правильність підключення телефонного проводу та стан телефонної проводки на наявність пошкоджень, а також правильність підключення модему (рис. 1).

У разі, якщо всі з'єднання та контакти справні, а індикатор DSL (ADSL) не горить - потрібна перевірка роботи послуги спільно з нашим консультантом.
- Індикація є, але Інтернет не працює - рекомендуємо перевірити налаштування Вашого модему.

Для інших технологій:

Необхідно перевірити:

Підключення через роутер. На роутері перевірте індикатор Wan/Internet на наявність підсвічування:
- Якщо немає індикації або відображається повідомлення на комп'ютері «мережевий кабель не підключений» - перевірте всі з'єднання та контакти. У разі, якщо все справне - потрібна перевірка роботи послуги нашим консультантом.

- Якщо індикація є, але Інтернет не працює - рекомендуємо перевірити налаштування вашого роутера.

Ви підключені без додаткового обладнання - зверніть увагу на колір індикатора мережевої карти:
- Якщо немає індикації або відображається повідомлення на комп'ютері «мережевий кабель не підключений» - перевірте всі з'єднання та контакти. У разі, якщо все справне - потрібна перевірка роботи послуги спільно з нашим консультантом.

Якщо настройки правильні, а до мережі Інтернет підключитися Ви не змогли, зверніться до Контакт-центру телекомунікаційної групи Vega для з'ясування причини неполадки.

Низька швидкість доступу до Інтернет?

Можлива фінансова причинa:

Надання послуги обмежена в зв'язку з заборгованістю, надається мінімальний обсяг послуги (швидкість 124 Кбіт/с).

Необхідно:

- Перевірте баланс особового рахунку абонента можна в Особистому кабінеті абонента, поповніть рахунок на необхідну суму та послуга активуеться.

Можлива механічна причинa:

Неповний контакт, пошкодження кабелю - наприклад, якщо Ви самостійно підключали Інтернет або переміщали кабель.

Необхідно:

- Перевірити з'єднання модем - мережа, модем - комп'ютер, модем - WI-FI-маршрутизатор (якщо є). Перевірте цілісність кабелю. Якщо він пошкоджений, зверніться в Колл-центр за консультацією.

Можлива проблема роботи WI-Fi роутера:

Низька швидкість Інтернету через Wi-Fi роутер. Параметри бездротового з'єднання безпосередньо залежать від розташування Вашого роутера в квартирі, від його технічних характеристик, завантаженості каналів, перешкод від іншого обладнання, несправність роутера, проблем з його налаштуваннями, а також від максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп'ютері.

Необхідно:

- Підключитися до Інтернет без використання роутера та протестуйте швидкість. Більш детально інформацію про характеристики можливо знайти в інструкції до роутера або на сайті його виробника.

- Треба враховувати, що виробники роутерів вказують максимальну швидкість в один бік. На практиці, зазначену швидкість в технічному описі необхідно ділити на два, так як при передачі даних між ПК і роутетером проходить обмін інформацією в обидва боки.

Можлива технічна причинa:

Пил в системному блоці комп'ютера або ноутбука.

Необхідно:

- Якщо пилу багато, акуратно пропилососьте системний блок, потім увімкніть комп'ютер заново та перевірте роботу інтернет. Якщо у Вас ноутбук, рекомендуємо звернутися в сервісний центр для «чистки», це може істотно прискорити роботу комп'ютера.

Можлива причина зниження швидкості до окремих сайтів:

В даний момент сайт перевантажений через велику кількість відвідувачів, які ведуть закачування, або на сервері сайту встановлено обмеження швидкості передачі даних користувачеві.

Необхідно:

- Оскільки Ви не зможете скачувати інформацію швидше, ніж дозволяє обмеження сайту, не залежно від швидкості Вашого інтернет-пакета, спробуйте: відкласти закачування файлу на НЕ піковий час (наприклад, ранок); скачати файл з іншого ресурсу.

- Якщо ви хочете збільшити існуючу швидкість підключення до Інтернет, рекомендуємо вам змінити ваш тарифний пакет на пакет з більш високою швидкістю, що задовольняє ваші запити в Особистому кабінеті абонента.

- При бажанні ви можете замовити послугу «Турбокнопка» в Особистому кабінеті абонента

chat