Операційна підтримка
Рішення "під ключ": розробка технічного рішення, закупівля матеріалів та обладнання, інсталяція, інтеграція і конфігурація, керування і моніторинг, підтримка робіт безпосередньо на об'єкті.
Експлуатація та підтримка
- 24 години на добу, 365 днів на рік - підтримка клієнтських сервісів нашою командою експертів.
- Операційна підтримка в усіх проектах наших клієнтів по розширенню, оновленню або інших змінах замовлених послуг.
- Кваліфікована експертиза від наших архітекторів мережі, проджект-менеджерів і інженерів.
Для отримання більш детальної інформації прохання звертатися в Департамент оптового продажу Інтернет і каналів передачі даних.
Контакт для національних клієнтів [email protected]
Контакт для міжнародних клієнтів [email protected]